מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.87
מחיר 9.38
איכות 9.78
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איתי שביט, רחובות.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב מסוג סקודה אוקטביה שנת 2008.
חוות דעת:
אלי היה מקצועי, עשה לרכב טיפול לפני טסט וגם העביר אותו, בזמן הטיפול ראה שיש בעיות שצריך לטפל כמו החלפת משלושים, תקלה במזגן שהיה צריך להזמין חלק מסוים, הזמין והרכב נכנס עכשיו לתיקון, נחמד, עשה עבודה טובה, הסביר לי טוב מאוד מה קורה, השאיר אותי בלופים, התקשר לשאול דברים ופשוט תענוג לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

כפיר ש. יבנה.
אשרור: 04/07/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
החלפת שלוש גומיות והכנה לטסט.
חוות דעת:
מבחינת בן אדם הוא אחלה בן אדם, מבחינת מחירים המחיר טיפה יקר לדעתי. הוא מקצועי וסימפתי.
איכות
9
מחיר
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ישראל פ. רחובות.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט.
חוות דעת:
אלי קיבל אותי כבר לפני 7 בבוקר. היה סבלני ומסביר פנים. עזר לי לעשות סדר בניירת לקראת הטסט, הדפיס לי את הביטוח שהיה לי רק במייל, ושלח אותי לבדיקה כמו ששולחים ילד לבי"ס. מחיר הטיפול והבדיקה תאמו למה שנאמר לי בטלפון יום קודם. לאחר מספר ימים קיבלתי קופון 10% הנחה על עבודה בטיפול לתת לחבר או בן משפחה. מיותר לציין שהטסט עבר בהצלחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים קאסה, רחובות.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים בפיאט איביזה 2010.
חוות דעת:
שמתי אצל אלי את האוטו, הוא פתר את הבעיה ופשוט קנה אותי! הוא היה מאוד מקצועי, נחמד ואמין, ואני מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי פדוטוב, רחובות.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת תופסן דלת וניקוי מצערת ברכב מסוג שברולט מאליבו 2014.
חוות דעת:
שירות סבבה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יואב קראוס, רחובות.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג ניסן טידה.
חוות דעת:
הייתי אצל אלי והיה ממש על הכיפאק, המחיר היה נראה לי קצת גבוה אבל אני לא באמת יודע. הוא עשה עלי רושם מאוד אמין והשירות היה מצוין, קיבלתי בדיוק את מה שציפיתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלי קייט, רחובות.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הגעתי אליהם ביום שישי, החליפו לי בלמים בזריזות והיו מקסימים. ביום ראשון שלחו הודעה לוודא שהכל בסדר עם הרכב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת סעד, נס ציונה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב מסוג קיה והעברתו בטסט.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הם קיבלו את האוטו ישר כשהגעתי, חיכיתי בחדר המתנה מאוד נוח, הם היו רציניים ודאגו לעדכן אותי לאורך הטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה ולדניגר, רחובות.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של פיוזים ולוח חשמל ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! איש מאוד נעים, הסביר לי בידיוק מה הוא עושה. היה מאוד הגון וישר, גם המחיר שהוא גבה היה מאוד הגון. יצאתי בחוויה מאוד חיובית והייתי מופתעת לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני ל. רחובות.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 90000 לטויוטה קורולה 2015.
חוות דעת:
היה פנוי ביום שהתקשרתי. באתי באמצע היום ויצאתי אחרי חצי שעה. שאלתי שאלות וקיבלתי הסברים. הכל באוירה רגועה ומנומסת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 318 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק