מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.74
מחיר 9.20
איכות 9.36
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיקי מלדה, רחובות.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
תיקון סטארטר ברכב יונדאי.
חוות דעת:
היה בסדר, עלכפק. הוא ממש נחמד ונתן שרות טוב, המחיר היה סביר לגמרי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
הדר ש. רחובות.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 05/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן סנדרס קליין, רחובות.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג קיה ריו שנת 2014.
חוות דעת:
אלי היה מצוין, יחס מעולה, מקצועיות גבוהה, אדיב וזמין שאגיע מתי שנוח לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דין אלול, רחובות.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 20,000 שכלל החלפת דסקיות לברקסים, מנורה אחורית ושמן לרכב מסוג דייהטסו טריוס.
חוות דעת:
היה מעולה! אני מאוד מרוצה, קבעתי איתו, הגעתי וישר נכנסתי. הסביר לי הכל וגילה מקצועיות, טיפל כמו שצריך ומהר והמחיר לא היה יקר לעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ליס, נס ציונה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל תיקון נזילה, החלפת צירייה ותיקון מזגן ברכב מסוג פולקסווגן מודל 2008.
חוות דעת:
אחלה שירות, כל מה שכתבו עליו באתר נכון, אני מרוצה מאוד ממנו ומהמחיר, הוא מקצוען אמיתי ועומד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה מורד, רחובות.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג, משאבת מים, רצועת מנוע והחלפת גומיה לציריה ברכב.
חוות דעת:
היה מעולה! יחס מדהים, קיבל אותי במהירות וטיפל ברכב. המחיר הוגן ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ר. באר יעקב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קוסטה טרוצקובסקי, רחובות.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף והחלפת בלמים קדמיים לרכב מסוג פיאט איביזה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא היה מהיר, יעיל והסכום היה הוגן, מאוד שמחתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית מעטוף, קרית עקרון.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בבלמים, החלפת מנגנון סגירת הפגוש ומילוי אוויר בגלגלים ברכב יונדאי I30.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! הוא עשה את הטיפול באופן מהר, היה זריז, יעיל וגם המחיר ממש הוגן! התקשרתי אליו כבר לפני, אמרתי לו שקיבלתי בעבר שירות לא טוב מממוסכים והוא ממש הרגיע אותי. היה סבלני מאוד והסביר כל מה שעשה, הרגיש שהוא עושה הכל מהלב, אין לי מילים עליו! מגיע לו שיגיעו אליו לקוחות נוספים (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור אוחנה, רחובות.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף שכלל-החלפת רצועת טיימינג, תושבת מנוע ומשאבת מים ברכב מסוג פורד פיאסטה 2012.
חוות דעת:
היה מקצועי, מאוד אמין, אדיב ויש אצלו שקיפות מלאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 405 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק