מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.74
מחיר 9.17
איכות 9.29
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מעוז בסנג'י, רחובות.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 15000 ברכב סיטרואן c4 דיזל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! ממש אחלה, נתן שירות טוב ואדיב, המחיר גם היה טוב. הכל היה סבבה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
נילי רצבי, רחובות.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי קיה פורטה.
חוות דעת:
היה שירות מצויין! הוא עבד מאוד מהר, היה רעש ברכב והוא שאל אותי לפניי ובדק את הכל, תיקן את הרעש, עמד בזמנים וכמעט ולא גרם לי לחכות. רק דברים טובים יש לי להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני חפץ, רחובות.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג הונדה שנת 2017.
חוות דעת:
היה טיפול מהיר וטוב, המחיר הוגן, היה נחמד ושירותי, הכל היה מעולה, יצאנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל גבלב, רחובות.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 10000 לרכב מסוג הונדה ג'אז.
חוות דעת:
מצוין! מחיר מעולה, עשה עבודה טובה, אמין, הוגן, שירותי, אם היה אפשר לתת לו 11 הייתי נותן בכיף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב חביב, רחובות.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט והעברת טסט לרכב מסוג פיאט פונטו, מודל 2008.
חוות דעת:
הוא ממש בסדר, עשה את העבודה כמו שצריך ומהר יחסית, גבה מחיר סביר, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטליה גויכמן, רחובות.
אשרור: 15/01/2020
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור רדיאטור ברכב יונדאי אקסנט 2001.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. היו נחמדים וענו על כל השאלות. טיפלו מהר בתקלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוני נווה, רחובות.
אשרור: 14/01/2020
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון פלסטיק משוחרר בתחתית השסי של רכב מסוג קורולה שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה תותח! הייתי מרוצה מהשירות והטיפול, היה ממש סבבה. בחור הוגן ומהיר שעשה עבורי תיקון קטן- הרים את הרכב, תיקן בזריזות ולא לקח כסף אפילו על העבודה. מעולה, ממש מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון מירון, יבנה.
אשרור: 10/01/2020
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת בלמים ברכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אלי עשה עבודה טובה, היה נחמד, עמד בזמנים ובמחירים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מונדני, נס ציונה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 תקופתי לרכב יונדאי איי 20.
חוות דעת:
קיבל אותנו מאוד יפה וטיפל מהר מאוד, עד עכשיו הכל בסדר ברכב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
כרמל בר, רחובות.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ברכב מסוג טויטה קורולה שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה ממש מוצלח, הם אנשים נעימים ונחמדים והסבירו לי כל דבר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 415 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק