תיקון גלגלים בחלון הזזה, החלפת שתי רשתות ודלתות יציאה למרפסת.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה שקוף במחיר בעיניי, לא לקח עבודה שלא ידע איך לצאת ממנה והיה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
נירה דובר, מאור.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
החלפת רשתות ב4 חלונות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי נאמן, חדרה.
משוב: 10/07/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס, החלפת רשתות ורצועות בתריס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השרות האדיבות והביצוע היו ללא רבב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל אוזן, חדרה.
משוב: 18/05/2023
תיאור השירות:
החלפת רשת בויטרינה ותיקון ידית.
חוות דעת:
עמי היה מעולה, אין עליו, מדהים, הוגן בצורה לא רגילה עם נתינה ענקית, כל מה שאפשר להגיד על בן אדם מקצוען וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי רגר, חדרה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה והחלפת מספר רשתות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עבד כמו שצריך, המחיר היה הגון, בן אדם ישר, אפילו הקדים והודיע על כך מראש. אני די מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאול פינקלמן, חדרה .
משוב: 30/07/2016
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי והחלפת שתי רשתות גדולות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרוצה מאד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
הדס חברון, זכרון יעקב.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת שתי רשתות ומנוע בתריס חשמלי .
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, היה ממש לעניין ולא בזבז זמן. הוא ניגש לעבודה, בדק ונתן הערכת מחיר לעבודה. המחיר היה בסדר לדעתי והוא הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד פ. תל מונד.
משוב: 26/12/2023
תיאור השירות:
החלפת רשת בדלת גלילה ועוד חלון.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ענת מ. נתניה.
משוב: 17/12/2023
תיאור השירות:
החלפת גלגלים ורשת בחלון אלומיניום.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עומר ש. רעננה.
משוב: 14/11/2023
תיאור השירות:
החלפת רשת שקופה נגד יתושים בוויטרינה בסלון.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע מהר, עבד מהר ונקי, מחיר הגיוני, בקיצור מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1474 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם עמי\ירין
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.