מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלום
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.24
מחיר 9.43
איכות 9.47
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יפעת נוה שלום, ירושלים.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב והיה יכול להיות מצויין אילו היה מסיים עם הפיניש שכלל שיפשוף וצביעה של איזורי הקידוח. מעבר לכך שלום היה סבלני, נתן הסברים ועשה את העבודה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
הגר ס. ירושלים.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת TCL.
חוות דעת:
איש נחמד, עמד בזמנים, מחיר סביר ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז פרחי, ירושלים.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי 2 כוחות סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שלום היה מקסים. הגיע בהתראה מאוד קצרה ביום שישי, לקח מחיר ממש הוגן בעיניי. הגיע פעמיים משום שהייתה בעיה עם אספקת המזגן ללא עלות נוספת. ממליץ עליו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל טורטן, ירושלים.
אשרור: 26/09/2017
משוב: 26/07/2017
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי 1 כוח סוס מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד נחמד, נתן שירות טוב ומקצועי והגיע בזמן, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אפטר, ירושלים.
משוב: 17/08/2017
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי בחדר שינה 1 כ"ס של חברת תדיראן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה עיכוב קטן אבל הוא היה מקצועי ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס ב. ירושלים.
משוב: 14/08/2017
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים עיליים של חברת תדיראן 1 כ"ס, כולל נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן לי קודם ייעוץ בטלפון ואמר לי מחיר מראש. הוא היה סובלני לשאלות שלי. הוא נחמד וחביב, המזגנים פועלים כמו שצריך והעבודה הושלמה ביום שהזמנתי אותו. הוא הגיע בזמן. העבודה עצמה היא מטיבעה מלוכלת אבל היה יכול להישאר יותר נקי. המחיר היה מה שהוא אמר, אבל היו תוספות על נקודת החשמל מעבר למחיר הממוצע ותוספת על רכישת ציוד לחירור קיר בקוטר קטן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חיים ק. ירושלים.
משוב: 06/08/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן 2 כ"ס.
חוות דעת:
הוא טוב מאוד, הייתה קצת בעיה עם הזמנים אבל קבענו שוב והוא הגיע בזמן והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רפי בהר, ירושלים .
משוב: 23/03/2016
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת מיצובישי 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
ממליץ בחום. בחור ישר, נתן שירות טוב ולקח מחיר הגון. אחלה של בנאדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ישראלוף, ירושלים.
משוב: 22/05/2016
תיאור השירות:
התקנת מזגן של תדיראן 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
ממליץ בחום! היה בחור נחמד, מקצועי ועשה עבודה יפה. הגיע במיוחד אחר כך כשהייתה לי עוד בעיה ולא ביקש כסף נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב י, בית שמש.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 20/08/2017
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עיליים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, נחמד ואדיב אבל עבד קצת לאט והרגשתי שהוא קצת מורח את הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק