מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נריה
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.97
מחיר 9.86
איכות 9.92
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים בן שבת, רחובות.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בין הפנאל לדוד בעקבות סתימה.
חוות דעת:
מדהים! בן אדם מקצועי, אדיב, יסודי, מתחשב, עדין, הגיע בדיוק בזמן שקבענו וסיים את העבודה מהר, הוא השתמש בחומרים איכותיים. ראיתי הרבה בעלי מקצוע ואף פעם לא נתקלתי בכזה, ממש פנטסטי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גרשון סגלוב, נס ציונה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דדי מרקוביץ', רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידור סופר, מזכרת בתיה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מחבר בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה! רק שבחים, הוא בחור נחמד מאוד, הגיע עשה את העבודה כמוש צריך יעיל מקצועי בדק אחר כך לראות שאין עוד דברים גם המחיר היה הוגן, הוא הגיע ערב חג מגיע ל להיות במקום הראשון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת בר, רחובות.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה שירותי ועמד במילה שלו. מומלץ!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות דים, רחובות.
אשרור: 18/09/2019
משוב: 20/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. עזר להבין מה הבעיה בטלפון ושצריך לחבר צינור שיצא מהמקום וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל קלנברג, נס ציונה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! היה הוגן ממש. הוא הגיע, החליף לי חלק בדוד ופתר את הבעיה ללא תשלום. הוא המליץ לי להחליף את הדוד לחדש וכשהחלפתי לא דרכו, התקשרתי אליו כמה וכמה פעמים ותמיד ענה ועזר לי עם השאלות שלי. היה מאוד אדיב ומנומס. ממש עשר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן חורי, רחובות.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מערבל.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן שקבענו, פתר את הבעיה בקלות וזריזות תוך כדי הסבר של הבעיה והכל ברוגע ונינוחות. עוד בשיחת הטלפון המקדימה ענה על כל השאלות בסבלנות ואריכות ולקח מחיר הוגן. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן וסטרמן, נס ציונה.
אשרור: 26/08/2019
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן, שירות נהדר. במיוחד ברצוני לציין את הידע הטכני שלו. הוא תיקן בדוד שמש ששני טכנאי דוד שמש לפניו לא ידעו לתקן (הדוד היה מתקרר בלילה). אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה חסון, באר יעקב.
משוב: 25/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי ברמות! מומלץ ממש גם אחלה בנאדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 766 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק