מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נריה
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.95
מחיר 9.84
איכות 9.92
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גבי מנע, רחובות.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
נריה הגיע ועשה עבודה טובה מאוד. בסך הכל הוא מאוד שירותי ומקצועי והמחיר שלו היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דן וסטרמן, נס ציונה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן, שירות נהדר. במיוחד ברצוני לציין את הידע הטכני שלו. הוא תיקן בדוד שמש ששני טכנאי דוד שמש לפניו לא ידעו לתקן (הדוד היה מתקרר בלילה). אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית קנלנשטיין, נס ציונה.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש, החלפת גוף חימום והתקנת ברז.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע מספר פעמים לביצוע העבודה. בפעם הראשונה הוא הגיע ועשה תיקון לדוד. הזמנתי אותו שוב פעם בגלל בעיה ובסוף הוא החליף גם את הגוף חימום וגם התקין ברז שאמר שיש צורך שלדעתי היה מיותר. לדעתי הוא לא אמין.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
5
כללי
גירסאות
שלומי יואל, מזכרת בתיה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
הזזת קולט ודוד שמש 150 ליטר, חידוש הברגות וצינורות והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי ואחראי, אכפת לו מאוד מהעבודה שלו. כשהוא ראה שמשהו היה לא בסדר הוא ישר צילם והראה לי כדי לחסוך ממני לעלות למעלה בעצמי. הוא תיקן את הנזקים של בעל מקצוע אחר שהיה לפניו והיינו מאוד מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי קונפי, רחובות.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון נזילה מהדוד, כלל החלפת שיבר וצינורות.
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10! קבע איתי בתשע בבוקר והגיע בזמן ללא איחור - כשיצא לכיווני עדכן אותי. עבד בצורה מאוד נקייה ומסודרת. הוא אדיב ונחמד וענה לי על כל השאלות. היה סופר-מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר בוטנר, רחובות.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בדוד משולב.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא לא גבה על הביקור אפילו שממש ניסה לפתור את התקלה ולהבין את מקורה. אבל בסופו של דבר אין מה לעשות ויש צורך בדוד חדש.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ארז, רחובות.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש, כלל החלפת פקק וחיזוק הקולטים והדוד.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי לנריה שיחליף רק פקק בדוד, הוא החליף את הפקק בנוסף חיזק את הקולטים וחיזק את הדוד מהרוחות העזות ללא תשלום נוסף. אדם רגוע, מנומס, הגון. 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול מלטבשי, רחובות.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מקצוען! עמד בלוחות זמנים, היה שירותי מאוד, אדיב וחייכן. ממש שירות מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף קליבנסקי, נס ציונה.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד ובדיקה כללית לשאר הציוד ומצב הדוד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, הסביר ותיקן. לדעתי המחיר היה הוגן לגמרי. לא יכול לצפות יותר מבעל מקצוע. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון אהרון, רחובות.
אשרור: 15/04/2019
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום ותרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מהר מאוד וטיפל ביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 733 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק