מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נריה
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.99
מחיר 9.89
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוית טהר, יהוד.
אשרור: 15/05/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד שמש וניקוי הקולטים.
חוות דעת:
נריה היה בסדר גמור. הגיע ביום גשום מאוד ועשה עבודה טובה, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי שמעונוב, אור יהודה.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
התקנת קולט לדוד שמש של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן והיה נחמד מאוד. הוא היה מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף קורנהאוזר, יהוד.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל חדש.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה בכר, יהוד.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולטים של חברת כרומגן בבית חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אין מה לומר, מאה אחוז. הכל היה מושלם, היחס המחיר העבודה, אם היה 11 הייתי נותן לו 11. עשה עבודה פשוט מושלמת. מאד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רואי שמע, יהוד.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בסדר גמור, אני מרוצה מהשירות שלו, המחיר והאמינות. הוא עשה עבודה שנראית בסדר גמור, הוא ממש מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון פרידמן, בני עטרות.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש על גג רעפים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה יפה מאוד, איכותית ומקצועית. מעבר להתקנה הוא ביצע עוד כמה עבודות שקשורות לדוד ולא ביקש תשלום נוסף. הסביר לנו מה הוא עשה, היה ישר, לא גרם לנזקים לגג ולבית וגם היה מאוד נחמד מעבר לכל. ממש כיף לפגוש אנשים כאלה. שאפו!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר פלאוט, יהוד.
אשרור: 30/10/2018
משוב: 11/01/2017
תיאור השירות:
החלפת קולט.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי שמחוביץ, יהוד.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה, עשה עבודה טובה, עמד בזמנים והיה נעים לעבוד איתו!אני מרוצה ממנו מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד פרי, יהוד.
משוב: 16/04/2018
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד חשמל של חברת קרן אור.
חוות דעת:
אם היה ציון יותר גבוה מ10 הייתי נותן לו! באמת הוא ישר, מחיר הוגן, אין לי מילים. העבודה הייתה מקצועית, פשוט מעולה. מדובר בדוד מאוד ישן והרוס, הוא הציע לנו כמה חלופות והסביר שדווקא על החלופה היקרה לא כדאי לנו ללכת, הראה לי את הכל והסביר. אין לי מילים. משכמו ומעלה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ר. אור יהודה.
אשרור: 06/03/2018
משוב: 03/01/2018
תיאור השירות:
החלפת רכיב בדוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי מאוד. בדק היטב שאכן מחמם המים לא תקין. החליפו במקצועיות רבה. איש מקצוע מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 847 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק