מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נריה
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.99
מחיר 9.89
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נדב בניטה, חולון.
אשרור: 04/03/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
נריה היה מעולה, הגיע בזמן, החליף את הגוף חימום בדוד חשמל, מקצועי, עשה עבודה טובה והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור חייט, חולון.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע ממש מהר, לקח מחיר זול, היה אמין ועשה עבודה מהירה. היה אחלה והתקשר אחר כך לברר אם הכל עובד בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיר בושי, חולון.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא יעיל ואדיב, המחיר טוב ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי גדי, חולון.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט והתקנת ברז בדוד שמש כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! מקצועי מאוד ונחמד, הגיע בזמן והיה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל רון, בת ים.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
בא באותו יום והיה הכי נחמד וסבלני שיכול להיות. הגיע כי הכפתור של הדוד דלק אבל המים לא התחממו, עלה למעלה, בדק כמה דברים והראה לנו עם המדדים את התוצאות של הבדיקות. חיכה איתנו לראות שזה תקין. חשוב לציין שלפני שהלך לבדוק את הדוד נאמר לו על ברז מים חמים שהיה חסום כבר הרבה זמן והוא שחרר את הסתימה בלי קשר לעבודה וללא תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון אסא, חולון.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, מאוד מקצועי, הכל היה 100 אחוז, הוא ידע אותנו בהכל ואנחנו מאוד מרוצים מהטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית ג. חולון.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש, שכלל החלפת צינור ושסתומים, החלפת ברז מטבח ותיקון שקע חשמל שנשרף.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, אדיב, בא באותו יום. אני ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור יהודאי, חולון.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הגיע מהר, עשה את העבודה בצורה מהירה לאחר שבדק בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ל. חולון.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של דוד מקצר.
חוות דעת:
כל הכבוד שיש אנשים כאלו! תודה רבה לנריה על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה יערי, חולון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת, שקטה ויפה ונתן שירות כיפי ויעיל. מאוד אהבתי את השירות! הוא בחור על הכיפאק! אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 840 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק