מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נריה
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.99
מחיר 9.89
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד לוי, ראשון לציון.
אשרור: 04/05/2020
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלת חשמל במתג של דוד.
חוות דעת:
היה מאוד מהיר ויעיל, לקח מחיר מצוין מאוד בעיני, עשה הכל בשלט רחוק בלי שאני אצטרך להיות שם. באמת היה הוגן והכל היה בסדר, ממש כמו שצריך! הוא היה כלכך מהיר ויעיל שאני אפילו לא זוכר את העבודה, עד כדי כך החוויה של הייתה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור רווה, בית דגן.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי דוד.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי טלפונית איך לפתור את הבעיה במפסק ביטחון והיה חבל על הזמן, שירותי ומקצועי!
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ל. ראשון לציון.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור שמוביל מים מהדוד לגג.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא היה מאוד יסודי, לקח זמן לאתר את הבעיה והוא היה עם מלא סבלנות, נעים מאוד, נחמד והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ליסקביץ', ראשון לציון.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מערבל ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן, נתן יחס טוב, עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב מאז, הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ד. ראשון לציון.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מתג בדוד משולב.
חוות דעת:
היה מצוין! אחלה בעל מקצוע, נפלא, נתן שירות טוב ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז נגה, ראשון לציון.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נתן הסבר מפורט על התקלה, טיפל בתקלה במהירות והשאיר אחריו נקי. המחיר שלו היה מאוד סביר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה פרום, ראשון לציון.
אשרור: 19/03/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
הסרה והתקנה של דוד שמש חדש.
חוות דעת:
הוא היה מהמם, בחור מקסים, נותן שירות סוף הדרך, הוא היה ממש מעולה והצוות שלו היה נחמד מאוד. אני מרוצה מהם וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור געייח, ראשון לציון.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש הכולל החלפת חלקים והחלפת מתג אלקטרוני בדוד נוסף.
חוות דעת:
עבורי הוא תיקן את הדוד שמש ועבור הוריי בנס ציונה החליף את המתג שמפעיל את הדוד. הוא עשה עבודה נהדרת, נראה רציני, מבין עניין, עשה עבודה טובה, גבה מחיר הוגן לדעתי ואנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ל. ראשון לציון.
אשרור: 02/03/2020
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה בדוד ותיקון התקלה.
חוות דעת:
איתר את התקלה במהירות ובמקצועיות תוך שמירה על הנקיון והסבר מפורט על הבעיה ואופן הטיפול, בחור אדיב ויוצא דופן בענף הזה, ישר כוח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישע שוופל, ראשון לציון.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד, הייתי מרוצה ממנו אך לא פתר את הבעיה עד הסוף כי היה צורך בחשמלאי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 845 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק