מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.97
מחיר 9.56
איכות 9.88
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא גרינברג, תל אביב.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
הדברת תיקן אמריקאי, תיקן גרמני ונמלים במוסד לימודי.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. אמיר מקצועי, אדיב מאוד ולא סתם מדורג למעלה. הוא הדביר במכללה 8 כיתות, 2 משרדים ומרפסת בשעתיים וחצי.
איכות
-
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עינת נ. תל אביב.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג׳וקים בדירת שני חדרים.
חוות דעת:
מקצועי ומאוד נחמד. הסביר בסבלנות ורואים שאכפת לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן דנגור, תל אביב.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני להדברת ברחשים בחלונות.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה של חרקים קטנים שהיו נדבקים לחלונות במרפסת ובסלון, אמיר היה מאוד כן איתי ואמר שאין טעם שיבוא כי הדברה לבד כנראה לא תפתור את הבעיה לגמרי ולא אהיה מרוצה מהתוצאות. הוא הסביר לי איזה חומר לקנות מהסופר פארם ואיך לרסס אותו כדי שזה יפגע רק בחרקים ולא ייכנס אלינו הביתה. הוא אמר שאם זה לא עובד אז צריך להתקין רשתות אבל בינתיים נראה שהבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארטיום סקריפניק, תל אביב.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד חיפושית הקמח, נמלים ותיקנים בשני חדרים קטנים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא היה זריז, יעיל וגם הסביר הכל. היה ממש אחלה. הגיע בול בזמן והמחיר היה כמו שאמר בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יזהר כהן, תל אביב.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
ביקור ומציאת מזיקים בבית.
חוות דעת:
הוא היה גדול, ממש 100%. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, בדק בכל מקום שצריך וענה לנו על כל השאלות שהיו לנו. בסוף הוא גילה שלא צריך להדביר. והמליץ לנו לחכות לאחרי החורף ולא לעשות כי אין כלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה ב. תל אביב.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
הדברת פשפש המיטה.
חוות דעת:
הוא הגיע בגלל חשד לפשפש המיטה. עשה בדיקה סופר קפדנית. הדביר ונתן עצות מקצועיות. הוא היה זמין ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל אלוש, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד דבורים.
חוות דעת:
דיברתי עם אמיר, הוא אמר שהוא לא מדביר דבורים והפנה אותי למתנדבים שמטפלים בדבורים. הוא היה נעים, ואיש מקצוע טוב. הוא לא לקח תשלום ובעייני זה מראה על יושרה.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טנוס הנד, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד תיקנים ועכברים במערכת ביוב של בניין.
חוות דעת:
הייתי נותן לו ציון של 100! בן אדם ישר, הוגן ומקצועי. אין לי מילים, היה פשוט מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידיה נחום, תל אביב.
אשרור: 11/04/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
לכידת חולדה.
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!לכד את החולדה שהייתה לי בבית. היה מקצועי והגיע מהר על הבוקר. שם מלכודות וחזר ברגע שנתפסה לקחת אותה, היה מקצועי, ואדיב. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ויסמן, תל אביב.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד נמלים.
חוות דעת:
היה סבבה. הייתי מרוצה מהיחס, הוא היה נחמד, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 702 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק