מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נמרוד
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.97
מחיר 9.80
איכות 9.96
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב עטייה, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה ט. תל אביב.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת נזילה במטבח ובשירותים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא הגיע מהר מאוד, היה מאוד מקצועי וסבלני, הסביר שלב אחרי שלב איפה הנזילה וכיצד אפשר לתקן אותה בקלות ואף עזר לאתר בעיה בשירותים ולתקן אותה באופן עצמאי. אמין ביותר , ממליצה מאוד !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי צמח, תל אביב.
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור מהאסלה לקיר.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע תוך חצי שעה. הביא את החלפים הדרושים ותיקן מהר. מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל כרמי, תל אביב.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 10/04/2018
תיאור השירות:
תיקון ברז חיצוני בבניין.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעל ומעבר! גם הגיע לפני הזמן, גם התקשר לפני, גם הסביר, פתר את הבעיה ולא הסכים לקחת שקל! הייתי ממש לחוץ על העבודה והוא היה ממש אחלה! אין בכלל ספק שאתקשר אליו שוב אם אצטרך, במאה אחוז.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה דוד, תל אביב.
אשרור: 15/05/2018
משוב: 15/02/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז פרח בכיור.
חוות דעת:
היה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי חכים, תל אביב.
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון פיצוץ צנרת.
חוות דעת:
עשר. מקצועי מאוד, מסביר כל דבר, עומד בזמנים מצוין וגם התוצאה רצויה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי ג. תל אביב.
משוב: 09/04/2018
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
7
8
כללי
גירסאות
עדי זמיר, תל אביב.
משוב: 13/12/2017
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם מיכאלי, תל אביב.
אשרור: 27/09/2017
משוב: 23/07/2017
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר מ. תל אביב.
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מלבד המחיר שלטעמי היה גבוה, אך ידוע מראש. אחרי חודש הבעיה חזרה שוב והוא הגיע אחרי שדיברתי איתו. הסתבר שהייתה בעיה די רצינית ומסובכת שאי אפשר היה לעלות עליה בקלות והוא עשה דברים אחרת, עבד במשך 3 שעות, היה ממש ממש בסדר, נורא אכפתי ולא לקח על זה כסף ועכשיו זה עובד מעולה. הוא אמר לי בהתחלה שאינסטלטורים לא נותנים אחריות על סתימות בכיור כי זה עניין שיכול להסתבך אבל בסופו של דבר על אף שהמחיר היה יחסית גבוה הוא כלל אחריות אז זה היה שווה את זה. זה היה חודש לא נחמד במיוחד אבל בסוף זה הסתיים על הצד הטוב ביותר!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 530 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק