מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נמרוד
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.92
מחיר 9.71
איכות 9.91
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיה ל. נען.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
שוחחנו, סגרנו מחיר, הוא הגיע לדירה השכורה ממש ביום למחרת. נמרוד סמך עלי שאשלם לו באפליקציה כפי שסגרנו, כמו שאני סמכתי עליו שהוא יעשה עבודה טובה מול הדיירים אפילו שאני לא ״מפקחת״ על העבודה אלא נמצאת רחוק. ובאמת - הכל תקתק והדיירים חזרו להתקלח. ממליצה על נמרוד בהחלט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלעד גרינברג, רחובות.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא מקצועי, אדיב, אמין והשירות שלו נהדר. עמד בזמנים והמחיר בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה אולניק, רחובות.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור במטבח.
חוות דעת:
השירות של נימרוד היה מצוין, עם יחס טוב ומאוד מקצועי, עובד נקי, הגיע בזמן ואני מרוצה ממש מהכל, מאוד שירותי ונתן לי גם ייעוץ לגבי הניקוז במקלחת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ארבל, רחובות.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה גלויה ותיקון נזילה במקלחת.
חוות דעת:
הייתה חוויה מעולה! הגיע בזמן שקבענו, המחיר היה הוגן ונשאר כמו ההצעה המקורית. ממש חוויה מתקנת מול בעלי מקצוע, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד גרינברג, רחובות.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון.
חוות דעת:
מרוצה מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שירה אליאס, רחובות.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
הביא את הברז והיה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרשון מיקולסקי, יבנה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
דיוק בהגעה, מקצועיות טובה, מחיר הוגן ואדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ד, רחובות.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון זרימה חלשה בשני ברזים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מנמרוד! לפני שדיברתי איתו חשבתי שיש לי תקלה יותר חמורה, אחרי ששמע מה הבעיה אמר שהוא חושב שזה תיקון יותר פשוט ממה שחשבתי. הוא ממש הגדיל ראש, הגיע אליי והסביר לי בפירוט, היה נחמד, ישר והגון. הייתי נותנת לו יותר מ10 אם היה אפשרות. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון גת, מזכרת בתיה.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ותיקון אינסטלציה בשירותים בדירת סטודיו.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! נמרוד מאוד אמין, דיקן,הסביר תוך כדי העבודה מה הוא עושה ויצא צדיק גם מבחינת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר טולידאנו, רחובות.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
חוות דעת בנוגע לבעיית לכלך בצנרת הבית.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה נחמד.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 586 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק