מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.83
מחיר 9.25
איכות 9.65
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שגב מ. פתח תקווה.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ובדיקת סתימה נוספת במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקצועי, ענייני ונעים הליכות. הוא גבה מחיר הוגן וגם הקפיד לנקות אחריו. בחור לעניין, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדי ו. פתח תקווה.
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשרותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק ש. פתח תקווה.
משוב: 12/06/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח
חוות דעת:
אנחנו מרוצים מאוד, נתן שרות טוב ומקצועי במחיר הוגן. פתר את הבעיה לשביעות רצוננו. אדם אדיב ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יזהר פישמן, פתח תקווה.
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מקצועי, אמין, עשה עבודה טובה וניקה אחריו. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה גרוסמן, לוד.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
יואל היה אחלה, זריז, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, יקר לדעתי יחסית לזמן שהיה אבל נחמד, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב גורה, ראשון לציון.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, באמת עשר בהכל, אחלה, דייק בזמנים, ניקה אחריו ולקח מחיר מאד נח והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי נקש, בת ים.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה כתוצאה מסתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא ניסה לפתוח ולפתור את הבעיה אבל לא הצליח. הוא התאמץ והיה בסדר אבל בסופו של דבר אמר שצריך לעשות דברים נוספים. החלטתי להפסיק את העבודה איתו ופניתי לחברת הביטוח בגלל עלות העבודה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
‪ורד מרום, ראשון לציון.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
ניסיון פתיחת סתימה בשורשים.
חוות דעת:
הגיע אלי, בדק את הביוב והבין שלא יכול לתקן, למרות פרוט והצגת הבעיה (לאחר שהיה אינסטלטור אחר לפניו שלא פתר את הבעיה). גבה תשלום סמלי על ביקור, לאחר שניסה במשך שעה אך ללא הצלחה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי כהן, נס ציונה.
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
במילה אחת - פשוט נהדר. מקסים, נחמד, שירותי ומקצועי מאוד, מחיר הוגן מאוד. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ח. רמת גן.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 10/01/2018
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, הוא בן אדם טוב. הוא לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק