הוא היה מצוין, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הגון. הם באו שלושה אנשים והשאירו את המקום מסודר. באו פעמיים, פעם אחת לתקן את הצינור ובפעם השנייה לתקן את הקיר. הם היו מאוד סבלניים, נעימים ונחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי אלטחן, עזריקם.
משוב: 27/11/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוניק שלמה, אשדוד.
משוב: 27/11/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה בסך הכל אנושי, אבל בעיניי היו כמה תקלות: האסלה לא נמדדה מראש ובעקבות כך הוא חתך את הדלת והיא גם יצאה עקומה, והוא ציין שצריך להחליף את האסלה ועוד חתך צינור. המחיר בעיניי לא היה הוגן
איכות
6
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
טלרז טלרז, אשדוד.
אשרור: 25/11/2025
משוב: 21/09/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבחון.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רנן יעקב ב. אשדוד.
משוב: 24/11/2025
תיאור השירות:
קיבוע ואיטום אסלת שירותים והחלפת מצוף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בוצע סקר מקיף של ליקויים שהוצגו באופן שקוף והוגן, כולל מה חובה לתקן ומה מומלץ אך לא בדחיפות. שירות מהיר, הוגן ומקצועי! היה מדהים! ניתנה סקירה מלאה של הליקויים באופן שקוף והוגן, כולל מה דורש תיקון מידי ומה מומלץ לתקן אבל סובל דיחוי. שירות מהיר, הוגן ומקצועי!
ליאור אחלה בחור, סבלני ומקצועי. הצליח לאבחן את הבעיה ולהמליץ מה לעשות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
טימור ברטוב, גדרה.
משוב: 14/11/2025
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
ליאור היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל נ. קרית אונו.
משוב: 13/11/2025
תיאור השירות:
התקנת מדיח ופתיחת ניקוז במקלחת.
חוות דעת:
בעל מקצוע נעים וסבלני - הסביר לי את הדברים שעשה כדי שאדע לפעם הבאה (דברים קטנים שאפשר לעשות לבד).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה מינה, אשדוד.
משוב: 12/11/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ליאור היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ידין חרדון, גן יבנה.
משוב: 12/11/2025
תיאור השירות:
החלפת מקטע של צינור מים חיצוני (בערך מטר וחצי).
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 554 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם ליאור
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.