הוא מצוין! היה בסדר גמור, אחלה. הוא היה מקצועי, אמין, טוב וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל סע, אשדוד.
משוב: 05/10/2025
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצוען, אדיב, דייקן ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולג ו. שתולים.
משוב: 05/10/2025
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים ופתיחת סתימה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה נהדר! מאוד שירותי. יחס אדיב. מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל קרקזשוילי, אשדוד.
אשרור: 03/10/2025
משוב: 02/07/2025
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על הכיפאק! פשוט איש מדהים ונעים הליכות, באמת עשה הכול בחיוך. בעזרת השם אם אצטרך בעתיד אתקשר אליו, ממליץ מאוד. עשה את העבודה בצורה מקצועית ובחיוך, היה טוב, תודה רבה איש יקר. מאחל הצלחה לכולם, בשורות טובות בעזרת השם, שמרו על עצמכם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן מרציאנו, אשדוד.
משוב: 01/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שחרר את הסתימה צ'יק צ'ק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתי גל, תל אביב.
אשרור: 30/09/2025
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! בעל מקצוע מצויין, שירותי ואיכפתי. קבעתי עם ליאור שיגיע , הגיע בזמן שנקבע , ליאור היה נחמד איכפתי הגיע מהר נתן שירות מצויין, מקצועי ואדיב בהחלט ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילי במברון, אשדוד.
אשרור: 29/09/2025
משוב: 24/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, אדיב, ישר, ותיקן את התקלה בצורה יסודית. המחיר היה הוגן מאוד לדעתי. בנוסף, הוא עזר לי גם עם משהו קטן נוסף – באדיבות וללא תוספת תשלום. שירות נדיר – ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד דוד, אלפי מנשה.
אשרור: 29/09/2025
משוב: 30/06/2025
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע במהירות ובדק את הצנרת ואז הסתבר שהבעיה בבניין. לכן לא הסכים לגבות תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק כהן, אשדוד.
אשרור: 28/09/2025
משוב: 28/07/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזי ניל מתחת לכיור מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן שאולוב, תל אביב.
משוב: 27/09/2025
תיאור השירות:
תיקון צינור מים ראשי של בניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
המים נזלו עד לפיר של המעלית ובכל כמה חודשים היה צורך להזמין חברה שתשאב את המים מתוך הפיר. ליאור סידר את הנזילה, היה שירותי מאוד, נחמד, מסביר פנים, הסביר הכל לפרטי פרטים, נתן מחיר הוגן והכי חשוב הכל עם חיוך ובנועם. אנחנו מרוצים מאוד, היה מצויין ממש. איש נעים הליכות ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 497 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם ליאור
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.