ליאור התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 06/08/2025
תיאור השירות:
תיקון מעקף צינור מים לברז אמבטיה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
ליאור הגיע פעמיים והקשישה אמרה שהוא אדם טוב ופתר לה את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי ליאור
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
ליאור התחייב לתרום לקהילה עד 0 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 23/06/2025
תיאור השירות:
בדיקת צנרת עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
לקשישה לא היו מים קרים, ליאור בדק ומצא את התקלה, הוא היה מוכן לעשות את התיקון, אבל זה תיקון מאוד רציני והאישה לא רצתה בגלל המצב. איזה בן אדם מדהים, הוא מוכן לעשות הכל כדי לעזור!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0.0 שעה נתרמה
על ידי ליאור
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
ליאור התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 04/03/2025
תיאור השירות:
תיקון צינור מים מנותק והחלפת גומיה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
תודה על עבודה מקצועית וזריזה! ליאור הגיע ביום שביקשתי והפסיק את הנזילה. אני מודה לו מאוד!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי ליאור
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
ליאור התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 03/02/2025
תיאור השירות:
תיקון ברז עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
ליאור בחור כל כך מקסים, אין עליו! הוא זריז, מקצועי ועם הרבה רצון.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
50 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת הפניקס .
שעה אחת נתרמה
על ידי ליאור
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
אווה אדי, ירושלים.
אשרור: 26/01/2025
משוב: 04/11/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! היה מעולה!
קיבלתי שירות מהיר ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
ליאור התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 06/01/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
היה מעולה! הקשישה אמרה שליאור בחור נהדר, הוא הגיע אליה פעמיים ותיקן לה את הנזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
50 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת הפניקס .
שעה אחת נתרמה
על ידי ליאור
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
ליאור התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 25/11/2024
תיאור השירות:
תיקון ברז עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הקשישה מסרה: "תודה למישל העובד של ליאור שהגיע בזריזות והרכיב לי את הברז! אדם נחמד ומקצועי, אני ממש מאושרת. תודה רבה!"
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי ליאור
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
ליאור התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 25/11/2024
תיאור השירות:
תיקון ברז מטבח עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הקשישה מאוד מרוצה! התקלה תוקנה בקלות ובזריזות, ליאור היה חמוד והיא מודה לו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי ליאור
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
ליאור התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 12/11/2024
תיאור השירות:
תיקון כיור בהתנדבות עבור קשיש.
חוות דעת:
הגיע אלינו מקרה מעובדת סוציאלית לקשיש שמדבר רק צרפתית, הפניה טופלה מיד אז אנחנו מאוד מרוצים ותודה רבה לליאור!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי ליאור
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 497 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם ליאור
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.