מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.82
מחיר 9.36
איכות 9.59
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי אלוני, גבעתיים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
נראה אחלה, הוא מקצועי, נחמד, חביב ואמין, הוא איתר שהתקלה לא הייתה במכונה והוא צדק בהערכה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסף זוהר, רמת גן.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבה במכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא טיפל בבעיה ואנחנו מרוצים. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מדויק והסביר כל מה שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חגי אביזמר, רמת גן.
אשרור: 18/02/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת BOSCH.
חוות דעת:
הגיע הזמן שנקבע, איתר את התקלה במהירות. היה שירותי וסבלני ובנוסף המחיר הוגן, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר ילינביץ, רמת גן.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לפתרון בעיית סחיטה במכונת כביסה של חברת BOSCH.
חוות דעת:
היה חמוד ברמות וממש עזר לי בטלפון. מקסים, חסך לי זמן וכסף. הבעיה אכן נפתרה והמכונה עובדת נפלא.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר דהן, רמת גן.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה של חברת בוש כולל החלפת גומייה מהסבוניה לכיוון התוף וחיזוק רגליות.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. תיקון וייעץ לנו לגביי מה נעשה ביום שהמכונה תפסיק לעבוד איזה מכונה לקנות ומה מצב של המכונה הקיימת וחיזק רגליות וכיוון אותם ככה שהמכונה תרעיש פחות בזמן הסחיטה. אדם נחמד מאוד ומאוד מקצועי!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא מ. גבעתיים.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
איש נחמד, נראה מקצועי. בסך הכל אני מרוצה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יובל מרק, רמת גן.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של מחברת Whirlpool.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! נתן שירות מהיר, הוא טיפה יותר יקר מהממוצע. הוא נחמד ואדיב. עשה את העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיקי שטנגר, רמת גן.
משוב: 30/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה שכלל ניקוי והוצאת חלק שנתקע ומנע מהמכונה לעבוד.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הגיע בזמן ואפילו הקדים, היה נחמד מאוד. המכונה עובדת כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רתם קגן, רמת גן.
אשרור: 26/06/2018
משוב: 26/04/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת בלומברג שכלל החלפת משאבה.
חוות דעת:
סבבה לגמרי! הוא היה מעולה, הוגן, הסביר לי לפני כן דברים והדריך אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא טלרון, רמת גן.
משוב: 11/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה מחברת קריסטל, התיקון כלל החלפה של משאבה.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור. מאוד הוגן, הסביר הכל, ראה שהכל בסדר, הגיע כמו שאמר שיגיע מבחינת זמנים, העלויות הוגנות, הכל היה טוב, אין טענות. אמר שאם תהיה בעיה הוא מגיע.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 353 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק