מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.89
מחיר 9.63
איכות 9.84
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נורית ויסבלט, פתח תקווה.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
שחרור גרב ממייבש כביסה של חברת BEKO.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי יופה, גבעת השלושה.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל ובדיקת מייבש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נתן שירות מצוין, עשה עבודה טובה, היה מקצועי וענייני, רק בזמנים הוא לא בדיוק עמד והיה קצת עיכוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי כליל החורש, פתח תקווה.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של אלקטרולוקס שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. מקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך, קצת יקר לדעתי אבל בסופו של דבר סיפק את הסחורה כמו שאומרים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר סופר, פתח תקווה.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני למייבש כביסה.
חוות דעת:
עזר לי להחליט אם להשאיר את הביטוח שיש לי למייבש והוא נחמד מאוד.
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים שולנר, גבעת שמואל.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש של סנדי.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב מאוד, הוא נראה מאוד אמין, בסופו של דבר הוא לא הצליח לתקן את התקלה התברר שזה מורכב יותר וזה יעלה הרבה מאוד כסף לתקן ועדיף כבר לקנות מכונה חדשה, הוא לקח רק על עלות ביקור. עבד איזה שעה וחצי ולא הבין אש הוא עשה עוד בדיקה וראה שזה מורכב, הוא לקח בסוף הרבה פחות כסף ממה שאמר מראש, לקח רק על עלות הביקור, הוא גם אמר מתי יבוא ובא על הדקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יוסי בק, פתח תקווה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אריסטון שכלל החלפת גלגל מותח.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, באמת היה מעולה. הוא הגיע אליי שלוש פעמים וגבה תשלום רק על ביקור אחד ועל החלפת החלק. הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל פיינר, פתח תקווה.
משוב: 16/11/2017
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן שינפלד, פתח תקווה.
משוב: 21/05/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת שבע ו. פתח תקווה.
משוב: 05/04/2017
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרה שלא עבד טוב, התיקון כלל בדיקה יסודית של כל חלקי המייבש והחלפת חלקים שלא היו תקינים.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, עשה עבודה מצוינת, גם מבחינת המחיר יצא לי זול וכדאי להזמין אותו. הוא עבד בצורה מאוד יסודית ורצינית, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם שצברג, פתח תקווה.
אשרור: 28/03/2017
משוב: 25/01/2017
תיאור השירות:
תיקון מייבש בוש.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 583 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק