מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.77
מחיר 9.49
איכות 9.73
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים שולנר, גבעת שמואל.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש של סנדי.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב מאוד, הוא נראה מאוד אמין, בסופו של דבר הוא לא הצליח לתקן את התקלה התברר שזה מורכב יותר וזה יעלה הרבה מאוד כסף לתקן ועדיף כבר לקנות מכונה חדשה, הוא לקח רק על עלות ביקור. עבד איזה שעה וחצי ולא הבין אש הוא עשה עוד בדיקה וראה שזה מורכב, הוא לקח בסוף הרבה פחות כסף ממה שאמר מראש, לקח רק על עלות הביקור, הוא גם אמר מתי יבוא ובא על הדקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי ג'אנלי, פתח תקווה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון במדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע מהר, טיפל בהכל, היה נחמד והכל עובד עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחזקאל זינגר, פתח תקווה.
משוב: 30/12/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי בק, פתח תקווה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אריסטון שכלל החלפת גלגל מותח.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, באמת היה מעולה. הוא הגיע אליי שלוש פעמים וגבה תשלום רק על ביקור אחד ועל החלפת החלק. הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שון מישון, פתח תקווה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
משה היה מצוין, לימד אותי להבא מה לעשות, אמר לי איך להחליף את הצינור במדיח כלים, עזר מאוד, מקצועי הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבינעם זילברפניג, גבעת שמואל.
אשרור: 28/10/2019
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה למדיח כלים של בלומברג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה! עשה בדיקה וקבע שהלך המנוע ובשל גיל המדיח ראוי להחליפו ולא להחליף רק מנוע.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענת אבידוב, פתח תקווה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מדיח.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב ליבוביץ, פתח תקווה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועית אבל המחיר היה יקר מבחינתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה אביעד, גבעת שמואל.
אשרור: 14/03/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
בסדר גמור, בא בזמן, הסביר מה התקלה ונתן לי את האופציות, הסביר שמשתלם לי יותר לקנות מכונה חדשה כי חבל על הכסף של התיקון. גבה דמי ביקור בלבד וענה על הציפיות שלי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ו. פתח תקווה.
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 417 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק