מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.80
מחיר 9.44
איכות 9.65
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון ו. פתח תקווה.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
איתור מקור תקלה במדיח כלים ופתרון בעיית ההצפה שהתגלתה בו.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי, זיהה ישר את הבעיה, עבד במסירות למציאת פתרון והסביר לנו איך למנוע אותה. היה מאוד אמין והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מולי גולדברג, פתח תקווה.
אשרור: 24/06/2020
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
בדיקה למכונה כביסה קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה בדיקה למכונה ואמר שהתיקונים יעלו הרבה ושווה לרכוש חדשה. היה אמין והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל וייסמן, פתח תקווה.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים מחברת Telsa.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ונעים, הסביר שכנראה אי אפשר לתקן את המדיח והלך הכרטיס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אבי יופה, גבעת השלושה.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת קריסטל ובדיקת מייבש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נתן שירות מצוין, עשה עבודה טובה, היה מקצועי וענייני, רק בזמנים הוא לא בדיוק עמד והיה קצת עיכוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורון כץ, פתח תקווה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של כבל של תנור שנשרף והחלפת שקע חשמל שרוף.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא על הכיפאק ופיתחנו הומור משותף :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי יצחק, פתח תקווה.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
משה היה ממש טוב. הייתי מרוצה מהשירות שנתן, מההגינות, מהיעילות ומהזמינות. הוא היה מקסים ומגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ביאלר, פתח תקווה.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה חשמלית במדיח כלים של חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה ממש בסדר. הגיע יום למחרת והמחיר היה בסדר. הגיע בזמן ועלה ישר על הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ת. פתח תקווה.
אשרור: 02/05/2020
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מקסים! שידר תחושה שיש על מי לסמוך, היה קשוב, סבלני ויסודי. מיד הבין שאין תקלה במכונה ובכל זאת לא הקטין ראש ועד שלא נחה דעתו שהכל תקין לא יצא. יותר משעה בחן את כל האפשרויות לאבחון התקלה במכונת הכביסה. לאחר שסגר הכל הסביר שכנראה היתה הפסקת חשמל זמנית אשר שיבשה את פעולת המכונה. אני מאוד מרוצה, תודה לך משה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית ויסבלט, פתח תקווה.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
שחרור גרב ממייבש כביסה של חברת BEKO.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי כליל החורש, פתח תקווה.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של אלקטרולוקס שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. מקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך, קצת יקר לדעתי אבל בסופו של דבר סיפק את הסחורה כמו שאומרים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 530 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק