מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רנן
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.84
מחיר 9.71
איכות 9.83
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביעד ד. מודיעין.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת בבניין.
חוות דעת:
רנן היה נהדר! גם הגיע מהר, גם עשה עבודה מקצועית, וגם המחיר היה ריאלי (לעומת הצעות מחיר שקיבלתי מאחרים). מעבר לזה, בן אדם ממש נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סברינה נמדר, מודיעין.
משוב: 14/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שירן רביבו, מודיעין.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי ניאגרות ואסלות סמויות ועבודת קרמיקה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
קודם כל הוא היה ממש קשוב לצרכים שלנו, היה לנו חשוב לסיים עם זה מהר והוא התחשב בזה. בנוסף, רנן עשה עבודה מקצועית ויפה. המחיר היה טיפה יקר בעיניי אבל סך הכל אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מלכה, מודיעין.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
רנן הגיע ובדק את הדוד והגיע למסקנה שיש צורך להחליף אותו. הוא נתן לי שירות הכי טוב שאפשר לקבל, לא רצה לקחת כסף על הביקור ואני שכנעתי אותו לקחת. היה מדהים, אני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי פלג, מכבים-רעות.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז אמבטיה.
חוות דעת:
מבחינת כל הקריטריונים - עשר! שירות ויחס טובים מאוד, עמידה בלוח זמנים ומחיר בהחלט סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ש. מודיעין.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי של המטבח.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקיפה. לא הסתפק בפתיחת הנקודה המקומית, הוא ניקה וסידר את כל קו הביוב. טיפל בזה מעבר לתיקון הבסיסי. התרשמתי שהוא מקצועי ויסודי בהחלט :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי סול, מודיעין.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה + תיקון נזילה מסיפון ישן והחיבור שלו לכיור.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי דביר, מודיעין.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של זרם מים נמוך במים החמים ופתיחת סתימה ביציאה מהדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי אבחן את התקלה ופתר אותה. הייתי ממש מרוצה ובהחלט אני אקרא לו בהמשך אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביאל קהתי, מודיעין.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, המחיר היה הוגן והוא הסביר ועשה עבודה טובה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ד. מודיעין.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
רציני וענייני, הגיע בדיוק בזמן ופתר את הבעיה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 151 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק