מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נימרוד
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.76
מחיר 9.32
איכות 9.63
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר דן, גבעת עדה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע ליחידת חיצונית של מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, נחמד ולאחר שסיים השאיר נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי שחם, בנימינה.
משוב: 09/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני ק. זכרון יעקב.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 06/06/2019
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פ. גבעת עדה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במנוע של מזגן עילי של אלקור.
חוות דעת:
הוא היה הוגן, הגיע מהר ואמר מה הוא חושב, הזהיר אותי מראש שהוא לא בטוח כמה זמן זה יחזיק כי המזגן ישן מאוד, ניסה לפתור את התקלה ובסוף זה לא החזיק אז הוא החזיר לי את הכסף ולקח רק על עלות ביקור. הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור דביר דביר, זכרון יעקב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
סידור זרימת אויר במזגן מיני מרכזי של תדיראן וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
הוא מצוין! נענה במהירות, קובע פגישה ומגיע בזמן, עובד ביעילות ובשקט. נותן עצות כשצריך והכל בכיף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ברגר, זכרון יעקב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת 4 מזגנים עילים.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא מצא שיש תקלה ברכיב של אחד המזגנים והחליף אותו בצורה יעילה. הוא אמר שמזגן נוסף הלך טוטאל לוס. הוא מקצועי, אמין ולא זול ולא יקר. רק הזמינות שלו קצת בעייתית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תומר גבל, בנימינה.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגנים עילים 1 ו3 וחצי כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אין לי שום דבר רע להגיד עליו! נימרוד עשה את העבודה, נתן מידע והכל בסדר גמור. המחיר לא זול ולא יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד גבעתי, בנימינה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! בדק ואמר שהלך המזגן, לקח מחיר הוגן עבור הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר דורנאי, זכרון יעקב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
ביקור טכנאי למטרת איתור נזילה מהמזגן.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה נדיב, הגיע בזמן, נתן חוות דעת אמינה ויעילה - הוא זיהה שהנזילה לא מגיעה מהמזגן ולקח מחיר בדיוק לפי מה שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איסר סילון שחר, זכרון יעקב.
אשרור: 27/05/2019
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
התקנת ניקוז למדחס של מזגן.
חוות דעת:
אחלה שירות! נמרוד מקצוען אמיתי, איש מקצוע כנה וחרוץ ונשאר עד שווידא שביצע את כל העבודה ולא נותרו נזילות נוספות, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 358 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק