מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברי
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.67
מחיר 9.61
איכות 9.41
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 65 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יחיאל שפירא, עמנואל.
אשרור: 14/11/2019
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברות תדיראן וטורנדו בעלי 2.5 ו- 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
ברי היה בסדר גמור! דיברתי איתו והגיע למחרת עם עוד שני עובדים, התקינו מזגן אחד בסלון ומזגן נוסף בחדר, עשו עבודה מקצועית, הייתה בעיה בלוח פיקוד במזגן בסלון, הצליחו להתגבר עליה ולא ביקשו תשלום נוסף, המחיר זול וטוב לדעתי, שירות מצוין והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נחום הדר, ראש העין.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים חדשים של חברת טורנדו ופירוק והרכבה של מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
ברי נחמד מאוד והמחיר נורמלי. התאכזבתי מהרמה המקצועית והופתעתי כשהתעלם מהלכלוך שנוצר בזמן העבודה.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
בן ב. גבעת שמואל.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן רצפה והתקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה, עבד מהר ומסודר, הביא בעצמו את המזגן מהספק אחרי שהמליץ על מזגן מתאים לגודל הסלון. ממליץ בחום!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. א. אלפי מנשה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי בסלון.
חוות דעת:
היה אחלה בחור. יחס אישי טוב, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן. בן אדם טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. פ. רעננה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת Haier בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
פחות אהבתי, הרגיש שהוא חיפש יותר לעשות מה שנוח לו בעבודה במקום מה שנוח לנו.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
6
יחס
8
6
כללי
גירסאות
איציק נ. גני תקווה.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, השירות היה מצוין חשוב לו לרצות את הלקוח ועשה עבודה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לאור, מודיעין.
אשרור: 10/04/2020
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח הפיקוד של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז גולן, ברקן.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
העתקת מזגן 4 כ''ס של חברת טורנדו כולל קבל הארחה.
חוות דעת:
ברי היה מצוין, שירותי, אדיב, מאד מקצועי ומבין עניין, מחיר הוגן ביותר לדעתי והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל גולדברג, נופים.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים מסוג חד כוח מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה והשירות טוב, הגיע בזמן והיה נחמד, הגיע עם עוד בחור ועבדו טוב, המחיר לדעתי יקר ביחס לעבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן קצמן, ראש העין.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי מערכת קירור בבית.
חוות דעת:
ברי עשה רושם של אדם מאוד לא מקצועי. השוותי את הייעוץ שלו עם בעל מקצוע אחר והתברר שברי לא ידע על מה הוא מדבר. אני לא יודע איך הדירוג שלו כל-כך גבוהה. הוא לא מקצועי לדעתי. הוא גם איחר במעט, ולגבי המחיר היה נראה לי ש קצת גבוהה אבל הסכמתי בכל מקרה.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק