מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צבי
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.28
מחיר 8.97
איכות 9.49
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לאוניד גליקמן, קרית מוצקין.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת LG שכלל החלפת קופסת פיקוד.
חוות דעת:
היה נחמד. בפעם הראשונה הוא לקח את הטלוויזיה להרבה זמן ונשארנו בלי טלוויזיה. בפעם השנייה שבא לקחת אותה כי הייתה שוב תקלה הוא הביא לנו טלוויזיה חלופית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שי ריפקס, קרית אתא.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת קולנוע ביתית.
חוות דעת:
תותח! שירות מדהים ואדיב אפילו זרקתי לו כסף נוסף מעבר למה שהוא ביקש. הוא השקיע ממש, בא בשישי מהבוקר עד הערב ולא זז עד שהכל היה מושלם. אני מאוד מרוצה, הוא עשה עבודה מעולה באמת והוא השקיע מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פנונו, קרית ביאליק.
אשרור: 08/02/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיית פלזמה של חברת L.G .
חוות דעת:
הוא מעולה! אמר מראש כמה יעלה, גם המחיר היה ממש סביר ביחס למה שהוא עשה, הוא לקח והחזיר את הטלוויזיה ולדעתי כל אחד אחר היה לוקח הרבה יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון אליהו, קרית אתא.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של מערכת סטריאו.
חוות דעת:
ממש בסדר! היה מוכן להגיע אלי לבית לקחת את המערכת לתיקון אבל העדפתי שיגיע אלי לעבודה ועשה זאת בשמחה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רומן סמוכואלו, נשר.
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מסך של טלוויזיית פלזמה, של חברת LG, שכלל החלפת מערכת לדים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, מצוין! היה בסדר גמור. גם היחס האישי, רמת השירות הגבוהה, הוא הגיע בזמן, מאוד מקצועי. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן זרבאילוב, קרית ביאליק.
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי רמקול תקול.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ואדיב, הסביר לי טלפונית לגבי קבל מסוים שהייתי צריך איפה לקנות ואיך להתקין אותו הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק שרון, קרית ביאליק.
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה חדשה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, עשה את העבודה בצורה מדויקת, אחראית ומאוד נהניתי מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ונדלוביץ, קרית מוצקין.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת טושיבה שכלל החלפת ספק.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איב בן אלכנסדר, קרית ביאליק.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 14/05/2018
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיית LCD .
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא אפילו נתן לנו טלוויזיה חלופית עד שיתקן את שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר דהן, קרית אתא.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס בטלוויזית פלזמה של חברת מולר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אבל הפריע לי שלא היתה שקיפות במחיר. בהתחלה הוא אמר לי טווח מחירים מסויים, ולא עדכן שבסוף זה יצא יותר יקר.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 482 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק