מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צבי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.46
מחיר 9.06
איכות 9.59
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואב לביא, מעגן מיכאל.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מקצוען אמיתי! אדם אמין ועובד בצורה נקייה. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי טטרקו, כרם מהרל.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הגיע ובדק את המכשיר, אמר שהבעיה בממיר. גבה עלות על ביקור בלבד וכתב עבורנו מכתב לסלקום TV על כך שהטלוויזיה עברה בדיקה ומה בדיוק הבעיה. היה מאוד ישר, אני מרוצה ומחכה להמליץ עליו לאחרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי כהן, עתלית.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של טלויזיה פלזמה של חברת LG ושל מערכת קולנוע ביתי של SONI.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המחיר היה הוגן, הוא הגיע בזמן והיה זמין לעדכן אותנו, הוא פתר את הבעיה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור יפת, עתלית.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון רמקול במערכת ביתית.
חוות דעת:
מעולה, בסדר גמור. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן זלטן, עתלית.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל בטלוויזיה מחברת סוני.
חוות דעת:
הוא הגיע אליי, בדק את הטלוויזיה ולקח אותה אליו. קודם כל הוא בן אדם מקסים! הוא מאוד מאוד חביב ונעים. הוא מבין עניין, מקצועי ויודע על מה הוא מדבר. מבחינת זמנים הוא דייק ואפילו הקדים קצת. הוא ישר זיהה את התקלה וטיפל בה הכי מהר שאפשר. אני מאוד מרוצה מהשירות שלו. היום זה לא מובן מאליו להכניס הביתה מישהו זר ולסמוך עליו אבל ברגע שצבי נכנס הוא שידר אמינות ואפשר לסמוך עליו. הוא היה אצלי פעמיים ופעם אחת לא גבה אפילו על הביקור. אני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא רביב, עתלית.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנה של שלוש טלוויזיות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניבה תגר, כרם מהרל.
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת סוני.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, ממש מצוין. הוא נחמד מאוד, הגיע בזמן תיקן את הטלוויזיה בבית ועשה עבודה מהירה וטובה. הכל היה בסדר ואנחנו היינו מאוד מרוצים ומאוד ממליצים עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טל בונן, החותרים.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון שלט טלוויזיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא לא הצליח לפתור את הבעיה בשלט והביא לי שלט חלופי במקום. הוא עשה מאמץ, הסביר לי הכל ובאמת השתדל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דגן אוקו, כרם מהרל.
משוב: 27/09/2017
תיאור השירות:
איתור תקלה בטלוויזיית לד 48 אינץ'.
חוות דעת:
הוא לקח אליו את הטלוויזיה על מנת לאבחן את הבעיה. הוא ניסה לפתור את התקלה, עשה מאמצים ולבסוף אבחן שהתקלה בחלק מסוים שקשה להשיגו. הוא גבה רק על הבדיקה למרות שהוא עשה הרבה יותר מאמצים. הוא היה מאוד ענייני, מקצועי ופייר והוא הלך לכיווני עד כמה שאפשר. אני בהחלט אמליץ עליו לחברים ואעבוד איתו בהמשך אם אצטרך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טובה הופמן, עתלית.
משוב: 27/09/2017
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיית LCD מחברת סוני שהיה צריך להחליף לה כרטיס.
חוות דעת:
הוא איתר את התקלה, אמר שצריך להחליף כרטיס ואין לו כרטיס. אבל בסופו של דבר החלטנו לא לתקן. הוא לקח את הטלוויזיה לבדיקה במעבדה.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 495 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק