מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.82
מחיר 9.80
איכות 9.78
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאלה וולף, כפר המכבי.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
אורן היה אחלה, הייתי מרוצה מהשירות שנתן, היה אמין, עמד בזמנים ומגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי ברק, נשר.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
ביקור לצורך תיקון מכונת כביסה מסוג BOSCH.
חוות דעת:
אורן הגיע בזמן שקבענו, בדק את המכונה ואמר שאין טעם לתקן כי התיקון יהיה יקר מאוד ושעדיף לקנות מכונת כביסה חדשה. הוא היה מקצועי, אמין וגבה מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אניה פישמן, קרית מוצקין.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, עלה על התקלה במהירות ונתן את חוות דעתו שלא כדאי לתקן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה צייטלין, קרית מוצקין.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
חבל על הזמן, קיבלתי שירות מצוין ועבודה טובה! הוא היה ממש אדיב, שירותי ונחמד. הוא ניסה לבוא לקראתנו בכל מצב. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק עוזר, קרית ביאליק.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה, חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי ח. נשר.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון תא כביסה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! תא אבקת הכביסה נתקע ולא נשלף החוצה. היות ומדובר בפלסטיק שביר הוא ניסה לשלו את התא בעדינות אך ללא הצלחה. סגרנו שיבדוק כמה עולה חלק חליפי והוא גבה עבור ביקור בלבד. למחרת הביקור ניסיתי בעצמי לשלוף את התא והצלחתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי פישלר, קרית מוצקין.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תוף במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי בן בוחר, קרית ביאליק.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת BEKO.
חוות דעת:
ממש כל הכבוד לו, נתן שירות מעולה, איש נעים נחמד, אדיב ומקצועי, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית גושן, קרית מוצקין.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה אמין, מנומס ועשה עבודתו כראוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל וייס, קרית מוצקין.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת בולמי זעזוע בתוף במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, הוא מיד גילה את הבעיה ותיקן. הוא אפילו הלך לקנות את החלקים שצריך ונתן לי טיפים. פשוט מעולה מעולה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 523 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק