מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.81
מחיר 9.74
איכות 9.71
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל וייס, קרית מוצקין.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת בולמי זעזוע בתוף במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, הוא מיד גילה את הבעיה ותיקן. הוא אפילו הלך לקנות את החלקים שצריך ונתן לי טיפים. פשוט מעולה מעולה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אייל אמויאל, נשר.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מחברת GREEN LINE.
חוות דעת:
הוא היה פה ארבע דקות ותיקן את התקלה, המחיר היה הוגן והוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר גושן, קרית מוצקין.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון כרטיס אלקטרוני במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
אורן היה טוב מאוד, נתן לי יעוץ טלפוני עבור תיקון כרטיס אלקטרוני במדיח, הסביר בצורה מפורטת וברורה, עזר לי מאוד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית גושן, קרית מוצקין.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה אמין, מנומס ועשה עבודתו כראוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירם כהן, קרית אתא.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
אורן היה אצלי והיה ממש אחלה. הוא איתר את הבעיה במהירות וגם פתר אותה במהירות, המחיר היה סביר ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית א. קרית מוצקין.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן כץ, קרית ים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות מצוין ואורן היה מקצועי ואדיב. זו לא תקלה סטנדרטית והוא נתן את כל ההסברים והשיקולים וסך הכל עשה עבודה מצוינת. המכונה לא סחטה כמו שצריך והדלת ננעלה והוא לא הצליח לתקן אבל נתן לי פתרון ביניים שעזר. הוא הגיע אליי פעמיים והראה לי איך בכל זאת אני יכול לפתוח את הדלת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק עוזר, קרית ביאליק.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה, חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית קויטל, קרית מוצקין.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הגיע לתיקון מכונת כביסה, היה ממש נחמד, ניסה לתקן והיה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן פרץ, קרית אתא.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון כולל החלפת רצועת תוף במייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
אין מילים. הוא בא ואיתר לי את הבעיה, תיקן ותוך כדי הסביר והראה לי מה הוא עושה. היה פשוט עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 493 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק