מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.81
מחיר 9.74
איכות 9.71
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קטיה ספו, חיפה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא בא לבדוק את מכונת הכביסה ואמר שהמנוע התקלקל, החלטנו לא להשקיע בתיקון והוא המליץ על מכונה חדשה. בפן האישי הוא נראה אמין ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר בורטקביצי, חיפה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מכונת ייבוש תקולה.
חוות דעת:
אורן נתן לי ייעוץ מאוד מקצועי, נתן מענה לכל שאלה שהייתה לי בנושא וציין את כל הנקודות החשובות כדי לתקן את מכונת הייבוש שלי. אני מאוד מרוצה! מקווה שאוכל להיעזר בו בעתיד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדית ב. חיפה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא לקח עלות ביקור בלבד כי זאת הייתה תקלה ממש קטנה. אני בהחלט יזמין אותו שוב. הוא היה מאוד נחמד ועשה את העבודה לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארתור סויפר, חיפה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון גוף חימום בתנור.
חוות דעת:
נגעו מים בגוף חימום אז הוא אמר לי להפעיל את התנור בלי הארקה בחום גבוה לחצי שעה ולאחר מכן התנור חזר לעבוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני מובס, חיפה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק תנור אפיה.
חוות דעת:
אורן היה מצוין, הגיע מהר, אדיב, נחמד, מקצועי ופתר את הבעיה והמחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית מנדבי, חיפה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
אורן היה מאוד מקצועי, יחס נעים, אמין, עשה שיקוף מלא לפני שהגיע מבחינת עלויות והסביר שאם אפשר לתקן אז יתקן ואם לא אז שאקח בחשבון שאני צריכה לקנות מכונה חדשה כי המכונה שלי מגיעה כיחידה אחת ועלות התיקון גבוהה יותר ממכונה חדשה, החלטתי בסוף לקנות והוא נתן לי המלצה מה לקנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי קטן, חיפה.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי, נחמד ומאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ודים י. חיפה.
משוב: 15/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופיה י. חיפה.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב בנימיני, חיפה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה מקצר.
חוות דעת:
אורן היה מצוין, חשבתי שנצטרך להחליף גוף חימום אך הוא סידר הכל עם מה שיש. הגיע בזמן שקבענו ועשה הכל בסבלנות. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 493 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק