מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נפתלי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.86
מחיר 9.71
איכות 9.76
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שושי עייש, קרית מוצקין.
אשרור: 21/07/2020
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הגיע תוך חצי שעה מהזמן שהתקשרתי. ביצע עבודה במקצועיות, המחיר היה סביר ביותר והכי חשוב היה סבלני וסמך עלי שאעביר לו תשלום בהעברה בנקאית מבלי שאגיע למקום התיקון. יישר כוח, אחד מבעלי המקצוע ההגונים ביותר שהכרתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי יצחק, קרית מוצקין.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
הוספה של שסתום לחץ.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! אני מרוצה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי צור, קרית מוצקין.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הזמנתי אותו והייתי מאוד מרוצה! הוא הגיע והיה מקצועי מאוד, פתר את הבעיה ביעילות, במהירות, היה הוגן וכנה לגבי תחומים נוספים וברור לי שאזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר משה, קרית אתא.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 11/02/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת קו ראשי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, התרשמתי לטובה. כזאת תודעת שירות לא יצא לי לפגוש. הגיע פעמיים לאחר שלא היינו בטוחים שהבעיה נפתרה ולא הרפה עד שאמרתי שהכל כשורה. פשוט חוויה של שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רני סלע, נשר.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
התקנת אטמור בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע, היה מאוד נחמד ומקצועי הסביר מה הוא עושה, נתן שירות הוגן, חשדנו שיש תקלה, בא והסביר בסבר פנים טובות מה עשינו לא נכון. ביקשנו שיעשה עוד תיקון קטן אבל אמר שזה לא התחום שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב רייכמן, קרית אתא.
משוב: 27/01/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי דולגין, קרית אתא.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי סתימה ביוב וניקוי ברכות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, 100 אחוז! הגיע בזמן דייק, נדיר כזה דבר היום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי שחר, קרית מוצקין.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת ברחבה מחוץ לבניין.
חוות דעת:
הוא היה עשר! לקחתי אותו פעמיים. הוא מקצועי מאוד, בא בזמן, היה ישר והגון ועשה עבודה טובה. רדפתי אחריו כדי לשלם לו, אין ישר ממנו, אין אנשים כאלה יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כהן, קרית אתא.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא, תיקן והיה מקצועי, הוא איתר את הבעיה מהר ותיקן אותה מהר. הייתה לנו ניאגרה שנזלה אז הוא פשוט תיקן את המנגנון והפסיק את הנזילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדיה בורדו, נשר.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה.
חוות דעת:
בסופו של דבר לא הייתה אצלי סתימה אבל נפתלי הוא בחור כל כך הגון ומקצועי, אני ממש מרוצה מהשירות שנתן עבורי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1579 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק