מרוצה מאוד! הוא היה מקצועי, הוגן, הגון ומאוד נחמד ומחיר הגיוני בהחלט. פניתי אליו בערב והוא הגיע למחרת בבוקר בדיוק בזמן. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמי גרינפלד, גבעתיים.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה הולנדר, גבעתיים.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת שני סתימות והארכת צינור.
חוות דעת:
מצוין! היינו ממש מרוצים. נתן מחיר הוגן ושירות מצוין. ביקר בדירה שלוש פעמים ולא לקח כסף עד שווידא אחרי חודש שהבעיה לא חוזרת. איש נדיר באמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר ש. גבעתיים.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הואהגיע בהתראה קצרה לפני החג, מחיר הוגן והעבודה מדוייקת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן יהב, רמת גן.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בסיפון.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ברגר, רמת גן.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מחברים בצנרת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שלומי קפלן, גבעתיים.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בברז מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה טוב. חשבתי שזה יעלה קצת פחות אבל האמת שאני לא מתמצא כל כך במחירים. מעבר לזה, נכון לעכשיו הוא עשה את העבודה בצורה טובה. הגיע בזמן שקבענו. סך הכל אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
עופר ז. רמת גן.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
איטום נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אמנון אונגר, גבעתיים.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 20/10/2017
תיאור השירות:
החלפת כל הברזים ומתקני ההדחה של האסלות בדירה והתקנת ברז במטבח חדש.
חוות דעת:
הכל היה פשוט עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נפתלי מספר כי מאז ומתמיד נמשך לתחום האינסטלציה. הוא התחיל דרכו בכלל כמנהל ייצור, אבל אז הבין שהוא רוצה להיות עצמאי ולעבוד כאינסטלטור – ופתח עסק משלו, שקיים כבר מעל 30 שנה.
"אני מאוד אוהב את העבודה ולא הייתי עוסק בשום מקצוע אחר", אומר נפתלי. "אני קם בבוקר ואוהב את מה שאני עושה. אני מהבודדים שנהנים ממה שהם עושים."
הוא מעיד על עצמו שהעבודה היא כבר חלק ממנו, ומהווה גם חלק מהתחביב שלו. "העבודה זה כל החיים שלי, זה התחביב שלי, אני כבר לא צעיר ועדיין עובד במרץ. אנשים מתפלאים שאני בכושר כזה. כל עבודה וכל לקוח שאני פוגש מעניינים אותי."
ולגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד עוד הרבה שנים, עד שכבר לא אוכל."
נפתלי עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל כבר למעלה מ-30 שנה את העסק שלו.
"לפני כן עסקתי בכל מיני תחומים שונים – ייצור, שיפוצים, עבודות צבע וטיח, אבל בסוף הבנתי שאני הכי אוהב את האינסטלציה- ונשארתי שם."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: החלפת צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון או החלפת ברזים
:: תיקון ניאגרות סמויות וגלויות
:: החלפת אסלות וכיורים
:: תיקון מקלחונים
נפתלי מבצע את כל עבודות האינסטלציה, ומעניק אחריות על כל עבודה, שמשתנה בהתאם לסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.