קבענו איתו שעה שיגיע לתקן את הנזילה אבל הוא לא הגיע.
איכות
0
זמנים
0
יחס
6
5
כללי
אריק בוגנר, חיפה.
אשרור: 08/09/2022
משוב: 10/07/2022
תיאור השירות:
חיזוק אסלה וטיפול נזילה בסיפון.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יובל ארגמן, חיפה.
משוב: 28/04/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור הניקוז של האסלה.
חוות דעת:
היה 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי י. חיפה.
משוב: 24/03/2022
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מנגנוני הדחה בשתי אסלות.
חוות דעת:
נפתלי בחור מצוין. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, בן אדם זהב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דלית ס. חיפה.
משוב: 04/01/2022
תיאור השירות:
תיקון היפרדות אסלה תלויה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מגיע לו לקבל עשר פלוס כי הייתי מאוד מרוצה ממנו! הוא נעים וסבלני, הגיע מהר וגבה מחיר הוגן מאוד לעומת מישהו אחר שהציע לי פי חמש ממנו. הוא עשה עבודה טובה ושירות המהיר ואני ממליצה עליו בחום לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הרן שני, חיפה.
משוב: 04/11/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלת לחץ באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד עזר לי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורית שמואל, חיפה.
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואדיב מאד, לא פתר באותו יום אבל חיפש את החלק, חזר למחרת ווידא אחר כך שהתיקון מוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן זמיר, טירת כרמל.
משוב: 02/09/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
נפתלי היה מקצועי מאוד, הגיע בזמן ופתר את הבעיה! סך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק מ. חיפה.
משוב: 06/05/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה מונובלוק כולל החלפת מנגנון במיכל הדחה.
חוות דעת:
אנ מאוד מרוצה מהעבודה שלו, עשר בכל פרמטר. הוא התקשר למחרת לשאול אם הכול עובד כמו שצריך, אדם מיוחד גם ביחס וגם במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נפתלי מספר כי מאז ומתמיד נמשך לתחום האינסטלציה. הוא התחיל דרכו בכלל כמנהל ייצור, אבל אז הבין שהוא רוצה להיות עצמאי ולעבוד כאינסטלטור – ופתח עסק משלו, שקיים כבר מעל 30 שנה.
"אני מאוד אוהב את העבודה ולא הייתי עוסק בשום מקצוע אחר", אומר נפתלי. "אני קם בבוקר ואוהב את מה שאני עושה. אני מהבודדים שנהנים ממה שהם עושים."
הוא מעיד על עצמו שהעבודה היא כבר חלק ממנו, ומהווה גם חלק מהתחביב שלו. "העבודה זה כל החיים שלי, זה התחביב שלי, אני כבר לא צעיר ועדיין עובד במרץ. אנשים מתפלאים שאני בכושר כזה. כל עבודה וכל לקוח שאני פוגש מעניינים אותי."
ולגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד עוד הרבה שנים, עד שכבר לא אוכל."
נפתלי עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל כבר למעלה מ-30 שנה את העסק שלו.
"לפני כן עסקתי בכל מיני תחומים שונים – ייצור, שיפוצים, עבודות צבע וטיח, אבל בסוף הבנתי שאני הכי אוהב את האינסטלציה- ונשארתי שם."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: החלפת צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון או החלפת ברזים
:: תיקון ניאגרות סמויות וגלויות
:: החלפת אסלות וכיורים
:: תיקון מקלחונים
נפתלי מבצע את כל עבודות האינסטלציה, ומעניק אחריות על כל עבודה, שמשתנה בהתאם לסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.