היה פשוט מדהים! היה מקצועי ברמה הכי גבוהה, אכפתי, גם מבחינת עלות התיקון, אמר שנשלם לו רק כעבור כמה ימים כדי לוודא שנפתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור נחום, תל אביב.
משוב: 08/02/2021
תיאור השירות:
התקנת נקודות מים חדשה.
חוות דעת:
השירות שלו היה פצצה, אין אין דברים כאלה ומגיע לו 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר סולמי, תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
טיפול בריח רע מביוב.
חוות דעת:
לא פגשתי אותו אישית, הגיע די מהר לדירה שאני משכיר, היה בסדר גמור, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי נבו, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 11/02/2019
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נפתלי מספר כי מאז ומתמיד נמשך לתחום האינסטלציה. הוא התחיל דרכו בכלל כמנהל ייצור, אבל אז הבין שהוא רוצה להיות עצמאי ולעבוד כאינסטלטור – ופתח עסק משלו, שקיים כבר מעל 30 שנה.
"אני מאוד אוהב את העבודה ולא הייתי עוסק בשום מקצוע אחר", אומר נפתלי. "אני קם בבוקר ואוהב את מה שאני עושה. אני מהבודדים שנהנים ממה שהם עושים."
הוא מעיד על עצמו שהעבודה היא כבר חלק ממנו, ומהווה גם חלק מהתחביב שלו. "העבודה זה כל החיים שלי, זה התחביב שלי, אני כבר לא צעיר ועדיין עובד במרץ. אנשים מתפלאים שאני בכושר כזה. כל עבודה וכל לקוח שאני פוגש מעניינים אותי."
ולגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד עוד הרבה שנים, עד שכבר לא אוכל."
נפתלי עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל כבר למעלה מ-30 שנה את העסק שלו.
"לפני כן עסקתי בכל מיני תחומים שונים – ייצור, שיפוצים, עבודות צבע וטיח, אבל בסוף הבנתי שאני הכי אוהב את האינסטלציה- ונשארתי שם."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: החלפת צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון או החלפת ברזים
:: תיקון ניאגרות סמויות וגלויות
:: החלפת אסלות וכיורים
:: תיקון מקלחונים
נפתלי מבצע את כל עבודות האינסטלציה, ומעניק אחריות על כל עבודה, שמשתנה בהתאם לסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.