מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.85
מחיר 9.80
איכות 9.83
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עודד כץ, חולון.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חנוכייה נוזלת בצנרת הבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ירון רודריג, בת ים.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין והחלפה של ניאגרה כולל אספקה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עוד לא פגשתי בעל מקצוע כזה הוא עשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון זינגר, ראשון לציון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קו מים ראשי בבניין.
חוות דעת:
יניב היה סבבה לגמרי, היה נחמד מאוד, נתן כמה אופציות בהתאם לבעיה. אני מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. פ. תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ביוב של בניין שכלל החלפת חלק מהצינור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! תקשר איתי בטלפון כל הזמן, הגיע בזמן ועזר לי. נוסף על כך הוא היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דולב טרנר טרנר, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
אספקת והתקנת כיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה שירותי, נתן מחיר הוגן ועבד בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ז, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בשירותים בעקבות נזילה.
חוות דעת:
אדם מדהים! הייתי מרוצה מהשירות, מהזמנים ומהמחיר. תיקן הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל גולדנברג, תל אביב.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מתכת לפלסטיק.
חוות דעת:
העבודה הייתה גדולה, עבור שלוש דירות שונות. יניב היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, הגיע בזמן, יחס האישי שלו היה טוב והוא ממש היה עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ב. תל אביב.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז נייל וצינורית בשירותים.
חוות דעת:
יניב היה מדהים מכל הבחינות! היחס, הדיוק, קבענו בעשר והגיע בעשר, העבודה- השאיר סביבה נקייה וכמובן המחיר שהיה הגון לחלוטין!. מבחינתי מגיע לו ציון עשר בכל הפרמטרים. בפעם הבאה - רק הוא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר א, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים! עבד מהר וטוב, ניקה אחריו וגם אח"כ הייתה איזה פאדיחה אז הוא חזר שוב ותיקן אותה, היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון חן, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת תמי 4.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש טוב. קודם כל הוא הגיע בזמן, הוא נמנע מלעשות קדיחות מיותרות, עבד נקי, מהיר, נתן מחיר הגון ובאופן כללי אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 351 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק