מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איליא
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.83
מחיר 9.64
איכות 9.58
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה כהן, חיפה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב לרכב מסוג טויוטה ורסו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, מאוד ניסה לעזור לי ולא חיפש עבודה "בכוח", אני יכול לומר שהוא רצה לעזור לי, הוא אמר מראש שזה יכול לקרות שוב והתקלה באמת קרתה שוב אבל אני כן הייתי מרוצה ממנו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור חיפה והסביבה

יצחק אדיס, חיפה.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון בלמים לרכב מזדה 3.
חוות דעת:
עשו עבודה מצוינת, הסבירו טוב ופירטו מה הם עושים, לקחו מחיר סביר והכל היה ממש מעולה, מגיע להם 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר גל, עספיא.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
טיפול שכלל החלפת מגבים ופנסים ברכב מסוג סובארו B4 שנת 2006.
חוות דעת:
הם מאוד הוגנים במחיר, מדהימים, נחמדים ועשו המון מעבר למה שהיו חייבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם אברהם, טירת כרמל.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת בלמים קדמיים ברכב מסוג הונדה סיוויק.
חוות דעת:
לאחר כשבוע-שבועיים הבלמים החלו להתחמם יתר על המידה ואפילו עלה עשן מהגלגל בשלב מסויים. הלכתי להחליף אצלו בלמים והוא שוב היה מאוד נחמד וחביב, החליף לי בחינם אך הבלמים שוב לא התאימו והתחממו יותר מדי. לזכותו יאמר שהוא הציע לי להביא כל בלם שהוא והוא יחליף לי בחינם.בסופו של דבר החלפתי בלמים במוסך מורשה שעד היום(לאחר חודשיים) לא עשו שום בעיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל יאירי, חיפה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב מסוג מיצובישי שנת 2016.
חוות דעת:
קבלת הפנים הייתה מאוד נחמדה, הוא היה אמין, עשה את העבודה בזמן סביר וגם המחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי רבינוביץ', חיפה.
אשרור: 17/01/2020
משוב: 19/10/2019
חוות דעת:
היה סבבה!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אדוארד שוורצבורג, חיפה.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מטענים, רפידות ושמן ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אין תלונות. הוא עמד בזמנים והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי שובל, חיפה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, זוהי כבר הפעם השנייה שאני נעזר בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי בר, חיפה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 5000 שכלל החלפת מנורה, החלפת שמן, בדיקת בלמים, בדיקת מנוע בעזרת מחשב ומילוי מים בפורד פוקוס 2012.
חוות דעת:
איליא היה באמת נהדר, הוא אדם אמין מאוד, אמר לי כבר בטלפון את טווח המחירים וכך היה. הסביר לי בדיוק מה הוא עושה והרגשתי ממש טוב עם הטיפול שעשה. הוא גם ענה על כל השאלות שלי בקשר למצב הרכב שקניתי לפני כמה חודשים. אמשיך ללכת אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק רז, חיפה.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
ליטוש פנסים ברכב מסוג פורד אס מקס שנת 2009.
חוות דעת:
אחלה שירות, היה עשר! מחיר טוב, הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 697 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק