מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איליא
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.61
מחיר 9.38
איכות 9.47
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ג'ימי גורביץ, חיפה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מים במנוע של רכב מסוג פורד גאלקסי שנת 2011.
חוות דעת:
הוא קיבל אותי על המקום, הסביר לי מה הוא בודק ואמר לי שהכל בסדר ותקין. הייתי מאוד מרוצה ממנו ואני ממליץ עליו גם אם יש עבודה יותר רצינית ממה שהייתה לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור חיפה והסביבה

ארז בן זכרי, חיפה.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן וניקוי צינורות ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2007.
חוות דעת:
החשמלאי שלו במוסך עשה את העבודה. הוא היה אחלה, מקצועי, שירותי ונעים לעבוד מולו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמית ויס, חיפה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר ומילוי גז במזגן ברכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, הוא מאוד נחמד והסביר לעומק מה הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אדוארד שוורצבורג, חיפה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מטענים, רפידות ושמן ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אין תלונות. הוא עמד בזמנים והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אמסלם, חיפה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
איפוס חיישן ברכב.
חוות דעת:
פניתי אליו והוא מאוד מקצועי, לא ניסה לדחוף לי סתם דברים, אמר שאם זה חוזר אז להחליף דרך החברה כי אז יהיה לי אחריות ודרכו לא יהיה לי, אני ממש ממליץ, הייתה לי חוויה טובה, ממש נהניתי, הוא עבד קשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב יצחקיאן, חיפה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג וטיפול 10 אלף הכולל הכנה לטסט של רכב מסוג מזדה.
חוות דעת:
הגעתי לשם, זה אבא ובן והם נתנו תשובות רק אחרי שבדקו את הרכב, נראה שהוא אמין, הוא החליף לי רצועת טיימינג ועכשיו הרכב נוסע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ק. חיפה.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
העברת טסט.
חוות דעת:
איליה עשה את זה במהירות, נעימות, ובמחיר טוב. היו כמה תיקונים שאיליא המליץ לא לעשות בגלל גיל הרכב. הוא היה ממש במחנה שלי. אני אחזור אליו בשמחה רבה. ממליץ ב-100%.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק זיגלבוים, טירת כרמל.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף והעברת טסט עבור רכב דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר, הם היו נחמדים ועשו עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיה בן יוסף, חיפה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף, החלפת אלטרנטור והעברת טסט לרכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
שירות מדהים! הייתה לי בעיה באלטרנטור והם היו קשובים, סובלניים והיו איתי הרבה זמן בטלפון כדי לעזור לי. הם מקסימים, מקצועיים ומשהו מיוחד. המחיר הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאור אגאיב, חיפה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל שימון מנוע ובדיקת בלמים ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה נחמד, מקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 640 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק