מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איליא
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.66
מחיר 9.51
איכות 9.54
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נדב ראוכוורגר, חיפה.
משוב: 04/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור חיפה והסביבה

אריאל בר-יהודה, חיפה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 שכלל החלפת בלמים ושמן לרכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
מוסך טוב ומקצועי. מבחינת שירות הוא נחמד מאוד והוא הציע להראות לי מה הוא עושה בדיוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
וובה רוזנטל, חיפה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והחלפת מיסב בגלגל ברכב מסוג הונדה סיביק מודל 2010.
חוות דעת:
שירות נהדר, מסביר הכל, גבה מחיר הוגן, אמין, עשה עבודה טובה, מקצועי מאוד ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל והב דלאל, חיפה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג יונדאי שכלל החלפת חיישן שגרם לכיבוי המנוע ותיקון נזילה.
חוות דעת:
היה אחלה. הם נתנו שירות טוב, היו נראים אמינים והיה מצוין. יום למחרת הרכב היה מוכן והם עשו עבודה שנראית לבינתיים טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בושריה, חיפה.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים ברכב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, העבודה ארכה יותר ממה שחשבתי עקב תקלה שנגרמה מהטיפול שלהם, אך השירות היה טוב, ישר ואמיתי. בסך הכל מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענבר מטמון, חיפה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג שברולט ספארק והחלפת רפידות.
חוות דעת:
הייתי במוסף והם ממש מקסימים ואדיבים. הטיפול היה במחיר טוב לדעתי הייתי מאוד מרוצה. בהחלט אני אשתמש בשירות שלהם גם בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי פוסט, חיפה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2010.
חוות דעת:
הכל עשר מכל הבחינות, הם אנשים מיוחדים, מקצועיים, שירותיים ואדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שרון, חיפה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג אופל קורסה 2012. שכלל החלפת רפידות בלמים וצלחות.
חוות דעת:
הם היו פנטסטיים! שירותיים ואדיבים מאוד. זה מוסך משפחתי, עושים עבודה מהירה וטובה, היו אמינים והמחיר היה זול יחסית לטיפול והחלפים שהוא כלל. אני מרוצה מאוד ואין ספק שעוד אחזור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל אסולין, חיפה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
טיפול כללי ברכב מסוג סוזוקי אלטו, כולל החלפת שמן, פילטרים ורפידות ברקסים.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר חלימי, חיפה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מיצובישי לנסר שנת 2011 כלל החלפת ברקסים קדמיים ואחוריים.
חוות דעת:
שירות סבבה! הוא קיבל אותי מהר ועשה את העבודה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 658 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק