מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.60
מחיר 9.08
איכות 9.27
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רעי ויזל, עופר.
אשרור: 15/03/2017
משוב: 09/12/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג איסוזו איפון.
חוות דעת:
היה מהמם! הם היו נחמדים, דרשו מחיר טוב והסבירו הכל. הם חבר'ה טובים, איכותיים ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור הרצליה-רמה"ש

זיו א, הרצליה.
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
טיפול כללי שנתי לרכב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה בגדול.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיר א. הרצליה.
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי סטנדרטי של 90 אלף.
חוות דעת:
זו לא הפעם הראשונה שלי אצלו. הוא בסדר גמור, הטיפול היה טוב והמחיר לדעתי היה סביר. אני מניח שהכל בסדר. הוא התנהל כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מעין לוי נבט, רמת השרון.
משוב: 14/03/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג קיה פיקנטו שכלל החלפת ברקסים קדמיים ואחוריים.
חוות דעת:
הם ממש נחמדים ואחלה, הסבירו לי הכל. גם הזמינות הייתה מעכשיו לעכשיו. הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ז. הרצליה.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 16/10/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, 90 אלף, כולל תיקון הפנס.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, מאוד נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
מיכל נ. רמת השרון.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 25/09/2017
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב דייצו סיריון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא מאד נחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתן כספי, רמת השרון.
משוב: 29/01/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אני לא יודע להעריך מקצועית. היה אדיב והמחיר היה הוגן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
תומר שושני, הרצליה.
משוב: 08/12/2016
תיאור השירות:
החלפת כוהל במצת המנוע.
חוות דעת:
הייתי אצלם פעמיים בשבועיים האחרונים. הוא נתן לי הערכת מחיר כבר בטלפון, קבענו זמן והוא קיבל אותי ישר כשהגעתי. הוא היה מאוד נחמד, בדק את התקלה ואמר שזה באמת מה שחשבתי. הוא נתן לי באמת אותה הצעה כמו בטלפון ונתן לי עוד כמה אופציות לתיקון. הוא היה מאוד קואופרטיבי. הגעתי אליו שוב שבוע אחרי כי הייתה לי בעיה אחרת ששכחתי לספר לו עליה לפני כן. הוא ישר בדק וסידר לי רצועה רופפת בלי תוספת תשלום אפילו. השירות היה זריז, הוא היה אדיב והכל היה אחלה! אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז תורגמן, צור יצחק.
משוב: 07/09/2016
תיאור השירות:
תיקון דלת ברכב מסוג פיאט דוקאטו שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הם עשו עבודה טובה, לקחו מחיר טוב ועמדו בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי שטיין, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג סקודה ראפיד.
חוות דעת:
קבלתי שרות טוב ויעיל ועמידה בלוח זמנים. זאת שנה שנייה שאני מטופלת במוסך ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 289 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק