מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.63
מחיר 9.21
איכות 9.33
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יונתן א. תל אביב.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי עבור רכב מסוג יונדאי שנת 2008 שכלל החלפת מסנן אויר, פקק שמן ונורה.
חוות דעת:
הכול היה עשר, הוא נתן מענה מהיר, ועשה עבודה לדעתי בסדר :)
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רביד ליבוביץ, תל אביב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג ניסן מיקרה.
חוות דעת:
הם היו מקצועיים, נחמדים מאוד ובנוסף עשו עוד כמה תיקונים שהייתי צריכה "על הדרך". מבחינת המחיר ציפיתי למחיר נמוך יותר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי מוגרבי, תל אביב.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
רכישה של חלק עבור החלפת מנעול של דלת הבאגז' ברכב מסוג סיאט.
חוות דעת:
רק רכשתי מימנו את החלק שהיה צריך עבור העבודה וביקשתי לבצע אותה בעצמי, המחיר היה אטרקטיבי.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל עזראני, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מראה צדדית.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. הגעתי בבוקר בשביל תיקון של מראה צדדית ובצהריים הרכב כבר היה מוכן. שלום המוסכניק הסביר לי בדיוק את המחירים ואת התיקונים הנדרשים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חי טוביה, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדחס במזגן, החלפת ארבע צמיגים ונורות ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה מעולה, מקצועי, אדיב, מהיר ממש, היה אחלה, אני ממליץ עליו בחום, היה הכי טוב שיש ומגיע לו על הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בכרך, תל אביב.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט והחלפת מראה ברכב מסוג טיוטה יאריס שנתון 2000.
חוות דעת:
היה ממש טוב. קיבלתי שירות אמין, הוא הסביר הכל לעומק והיה נחמד. אני אחזור גם אליו פעם בפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה סאיפינה, תל אביב.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב קיה פורטה 2015.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וקיבל אותי מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינור ברהום, תל אביב.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון עקב נורית דלוקה ברכב מאזדה 2.
חוות דעת:
הם היו מצוינים! המחיר היה הוגן, עשו הכל הזמן ועל הבוקר כמו שקבענו. אני ממש מרוצה מהם!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
‫אלון בראונשטיין‬‎, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת מעצורים, תיקון מנגנון מנעול שבור ותיקון פלסטיק רופף.
חוות דעת:
אני ביקשתי ממנו מראש לתקן לי את מנגנון המנעול והחלק הרופף. הוא התקשר מאוד מהר ואמר שסיים, כשבפועל סיים רק את הטיפול בלי התיקונים הקטנים. כשהפניתי את צומת ליבו לזה הוא מהר מאוד הביא את אחד העובדים שלו שיתקן את מה שלא סיימו. הרגשתי שלא הייתה המון סבלנות ללקוח ושהכל נעשה בלי הסברים.
איכות
4
מחיר
7
זמנים
4
יחס
4
4
כללי
גירסאות
אורית ירדני, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מסרק הגה ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, שי היה מאוד נחמד והסביר על העבודה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 309 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק