מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.60
מחיר 9.08
איכות 9.27
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מירי שטיין, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג סקודה ראפיד.
חוות דעת:
קבלתי שרות טוב ויעיל ועמידה בלוח זמנים. זאת שנה שנייה שאני מטופלת במוסך ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אלינור ברהום, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון עקב נורית דלוקה ברכב מאזדה 2.
חוות דעת:
הם היו מצוינים! המחיר היה הוגן, עשו הכל הזמן ועל הבוקר כמו שקבענו. אני ממש מרוצה מהם!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב יצחקי, תל אביב.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב טויוטה. הטיפול כלל החלפת צמיגים אחוריים.
חוות דעת:
אחיו של שי היה במוסך והוא היה מקסים. נכנסתי בדיוק בשעה שקבענו, המחיר היה סביר והוא מאוד נחמד. בהמשך לטיפול שי היה זמין עבורי בטלפון ואף מנע ממני הוצאת כסף מיותרת. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אר, תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מוסג יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי ואני מרוצה מהשירות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫אלון בראונשטיין‬‎, תל אביב.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת מעצורים, תיקון מנגנון מנעול שבור ותיקון פלסטיק רופף.
חוות דעת:
אני ביקשתי ממנו מראש לתקן לי את מנגנון המנעול והחלק הרופף. הוא התקשר מאוד מהר ואמר שסיים, כשבפועל סיים רק את הטיפול בלי התיקונים הקטנים. כשהפניתי את צומת ליבו לזה הוא מהר מאוד הביא את אחד העובדים שלו שיתקן את מה שלא סיימו. הרגשתי שלא הייתה המון סבלנות ללקוח ושהכל נעשה בלי הסברים.
איכות
4
מחיר
7
זמנים
4
יחס
4
4
כללי
גירסאות
דינה פ. תל אביב.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה והחלפת ברקסים לרכב מסוג מאזדה שנת 1993.
חוות דעת:
ברצוני להודות על השירות האמין והמקצועי. שי, איש מקצוע קשוב ומתחשב, איתר את התקלה וטיפל בה ברמה מקצועית. אנשי צוות המוסך שירותיים ומקצועיים. תודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סיגל, תל אביב.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב סקודה ראפיד.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי נוימן, תל אביב.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
החלפת אור של בלם ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
בפעמיים הראשונות שהייתי אצלו הוא באמת היה נראה לי בסדר והוגן. לאור זאת שמצאתי אותו הוגן, באתי אליו בפעם השלישית בשל בעיות במזגן, ואמרתי לו על שתי בעיות ספציפיות: רעשים במזגן והחום של המזגן; מפה לשם הוא מצא שיש בעיות רציניות יותר, זרמתי איתו על התיקונים - אני הדיוט ולא מבין בזה - מה שעלה לי מעל אלף שקלים, סכום שבחיים לא דמיינתי שאוציא. יום למחרת גיליתי שהרעשים מהמזגן לא נפסקו וש"פתאום" נורת אזהרה דולקת ברכב, באתי אליו בפעם השניה, את בעיית הרעשים הוא תיקן בחינם; את העניין עליו הצביעה נורת האזהרה הוא ניסה לפתור בחינם, אבל הבעיה לא נפתרה; באתי אליו בפעם השלישית, והוא אמר לי שזה יעלה לי עוד כמה מאות שקלים להחליף את החלק שבגללו נורת האזהרה נדלקת. בעיניי זה מוזר שיום אחרי טיפול יסודי נדלקת נורת אזהרה, כאשר בכל 9 השנים שהרכב אצלי מעולם לא נדלקה לי הנורה. גם אם הוא לא קלקל משהו בכוונה, יכול להיות שהוא פגע בחלק כלשהו בטעות בזמן התיקון הראשי - אני הדיוט ולא מבין בזה - נראה לי לכל הפחות זה האחריות שלו לתקן בחינם.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
6
6
כללי
גירסאות
אמיר ארתור, תל אביב.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לטויוטה דייס שנת 2012.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא קיבל אותי מהר, עשה עבודה טובה והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
בן טורטמן, תל אביב.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מסנן שמן ברכב מסוג סיטוראן C4.
חוות דעת:
היה טוב וממש מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 289 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק