מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פזית
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.73
מחיר 9.57
איכות 9.60
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דני שקד, פתח תקווה.
אשרור: 06/12/2016
משוב: 31/10/2016
תיאור השירות:
שיפוץ דירה בת 4 חדרים קיימת, עיצוב פנים, סקיצות, כולל ליווי לקנייה של חומרים, דלתות, פרקט ורהיטים ומעקב אחר השיפוצניקים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אנחנו מאוד מאוד מרוצים. היא הייתה מצוינת. מקצועיות, אוזן קשבת וזרמה איתנו. לבביות, אכפתיות. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ומהתהליך כולו. אנחנו קוצרים מחמאות רבות. ממליצים עלייה בחום. מבחינתו הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רונן שלמה, הרצליה.
משוב: 17/05/2016
תיאור השירות:
עיצוב כרטיסי ביקור לעסק.
חוות דעת:
אני ממליץ עליה מאוד. היא מקצועית, אמינה והמחירים שלה הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון לוי, הרצליה.
משוב: 15/05/2016
תיאור השירות:
תוכנית אדריכלית לבית פרטי.
חוות דעת:
אני ממליץ עליה מאוד. היא מקצועית, אמינה ועמדה בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן אלחדיף, תל אביב.
אשרור: 21/10/2018
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי עיצוב דירה.
חוות דעת:
הייתה מאד נחמדה ומקצועית אבל פחות התחברנו לסגנון אז החלטנו לא להמשיך.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
הילי פ. אזור.
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
עיצוב של חדר שינה.
חוות דעת:
היה שירות ממש טוב, הייתי מרוצה מאוד. אני נותנת לה עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לובה יופה, נתניה.
אשרור: 10/10/2017
משוב: 04/08/2017
תיאור השירות:
סטיילינג לדירה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נורית לביא, פתח תקווה.
משוב: 30/07/2017
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לעיצוב פנים לדירה בת שישה חדרים.
חוות דעת:
היא מצוינת. הייתה אמינה, יצירתית, קשובה ולא כפתה את דעתה. אנחנו מרוצים מהתוצאה הסופית.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי והבה, נתניה.
אשרור: 16/05/2017
משוב: 12/04/2017
תיאור השירות:
תכנון ועיצוב למטבח, פינת אוכל וסלון. סטיילינג הלבשת הבית
חוות דעת:
השירות היה פשוט נהדר! היא מעולה, סמפטית קשובה מאוד מקצועית, דייקנית ועומדת בזמנים. היה פשוט מעולה אין מילים מומלצת מאוד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל פ. נתניה.
משוב: 23/02/2017
תיאור השירות:
תכנון ועיצוב דירה, כולל הזזת קירות.
חוות דעת:
פזית ניחנת בשירות טוב היא נחמדה ואדיבה. חשוב לה לדעת שהכול בסדר. מבחינה תיכנונית היא נתנה לנו בהחלט מענה. בשלב סיום העבודה התברר שהיתה לה טעות בכמויות של ריצוף הדירה וחיפוי הקירות במקלחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
במשך כל העבודה הייתי זמינה עבור משפחת פז, גם מחוץ לשעות העבודה שלי והקדשתי הרבה מעבר לתנאי החוזה. הלקוח סיכם איתי על שלב ליווי העבודה בשטח. אך ויתר על כך מיד לאחר שקיבל את התוכניות. כך שלא יכולתי לדעת אם היו שינויים או סטיות במידות בשטח כפי שקורה פעמים רבות בזמן העבודה. נהוג שהמעצבת נפגשת עם הקבלן ועוברים יחד על כל הפרטים והמידע שצריך ופותרים בעיות במידה ומתעוררות, כיוון שתהליך שיפוץ ובניה אינו מדע מדוייק. מאחר ולא היתה לי שום בקרה על המשך העבודה לא יכולתי לדעת על מה ולמה היתה סטיה בכמויות הקרמיקות לחדרי הרחצה. בכל מקרה טובתם היתה תמיד למול עיניי במשך כל התהליך.
8
כללי
גירסאות
עמית קפלן, כפר סבא.
משוב: 17/05/2016
תיאור השירות:
עיצובים גרפיים, בניית סקיצות וייעוץ עיצובי.
חוות דעת:
היא מקצועית, עניינית ועובדת מהר מאוד. היא מקבלת הערות בהבנה והיא אכפתית. היא עשתה את כל העבודות בצורה מדהימה! אני ממליץ עליה בחפץ לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה לוי, חולון.
משוב: 15/05/2016
תיאור השירות:
איחוד המקלחת והשירותים ליחידה אחת ותכנון אינסטלציה, חשמל ובניה.
חוות דעת:
אני ממליץ עליה באופן חד וחלק. אין מעצבת פנים כמוה. היא נותנת יחס אישי, מבינה את צרכי הלקוח ובעלת ראייה מקצועית של מכלול הדברים. הציעה כמה תוכניות, שכולן היו מעולות. ממליץ עליה בפה מלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
הארי פיאסקובסקי, רעננה.
משוב: 15/05/2016
תיאור השירות:
תכנון ועיצוב פנים של מטבח וחדרי אמבטיה.
חוות דעת:
אני ממליץ עליה ב100 אחוז. היא מקצועית ואיכותית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. פ. כפר סבא.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ לעיצוב פנים בדירה חדשה.
חוות דעת:
הפגישה היתה בסדר. נפגשנו אצלה בבית, בסוף החלטנו לא ללכת על זה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צ. ה. רמת גן.
משוב: 17/05/2016
תיאור השירות:
תכנון אדריכלי לדירת שלושה חדרים.
חוות דעת:
היא אמינה, נחמדה, מקצועית וקשובה. היא יצירתית, משקיעה מאוד ונותנת מזמנה. בנוסף היא לקחה מחיר טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 06/03/2018
משוב: 31/01/2018
תיאור השירות:
יעוץ לשיפוץ מקלחת.
חוות דעת:
היו לנו התלבטויות בקשר לשיפוץ מקלחת. פזית עשתה לנו סדר בפגישת יעוץ בת שעה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעצבת פנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עיצוב פנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק