מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
פרדי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.71
מחיר 9.04
איכות 9.65
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי בן-חור, ירושלים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! הקדים להגיע, עבד יחסית מהר ותיקן מה שיכל. לא לגמרי יכל לפתור את הבעיה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אילנה גולומביק, ירושלים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
פתר את הבעיה בקלות והדריך איך להימנע ממנה בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ק. ירושלים.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליז קטן, ירושלים.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
המכונה לא עבדה מידי טוב, וכשהגיע ממש תוך שתי דקות הוא ראה שהתכנה נתקעה והוא רענן אותה. הוא הגיע באותו יום, ממש הציל אותי והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מירב מלקין, ירושלים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
פרדי היה אחלה, מקצועי, המחיר הוגן לדעתי, הגיע בזמן, שירות אדיב, מקצועי והוגן, פתר את הבעיה והיא לא חזרה מאז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מנציבן, ירושלים.
משוב: 19/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ביאנקה יואל, ירושלים.
אשרור: 18/09/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים, היה בסדר גמור, השקיע הרבה זמן ולבסוף היה איתי מאוד אמין ואמר שלא שווה לתקן כי העלות מאוד גבוה. בנוסף לא לקח תשלום על הביקורים למרות ההשקעה שלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ש. ירושלים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
כשדיברתי איתו בטלפון הוא היה בסדר גמור ועשה רושם שירותי ומקצועי. אמנם בעיני המחיר שלו היה גבוה, אבל זה כנראה החלק עצמו שיקר. הוא אמר שאם המקרר יחזור להיות בעייתי אוכל לדבר איתו והוא יחזיר את החלק, ובינתיים נראה שהבעיה נפתרה, ובסך הכל אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד כהן-צמח, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
פרדי תיקן לי את המקרר, היה ממש בסדר גמור והוא עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיר בנית, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר כולל החלפת טיימר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מאה אחוז, אמנם המחיר היה יקר לטעמי, אבל מעבר לזה הוא היה נחמד ורציני מאד, הגיע בזמן ועשה כל מה שהתחייב מראש.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1366 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק