מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
פרדי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.74
מחיר 9.37
איכות 9.64
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומית מלכו, ירושלים.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור.
חוות דעת:
התרשמתי מצוין, הוא בא, מצא מיד את התקלה, הלך להביא את מה שצריך תיקן במקצועיות והיה מאוד נעים. אני מרוצה וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ירושלים

יאנה בר לב, ירושלים.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש טוב! הוא יודע מה הוא עושה, הגיע בזמן והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים, היה בסדר גמור, השקיע הרבה זמן ולבסוף היה איתי מאוד אמין ואמר שלא שווה לתקן כי העלות מאוד גבוה. בנוסף לא לקח תשלום על הביקורים למרות ההשקעה שלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ג. ירושלים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. פרדי תיקן על המקום את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון מעוז, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
אמנם פרדי הגיע הכי מהר שהיה יכול ומבחינתי זה היה אחלה, אבל הוא לא הסביר מה בדיוק הבעיה וביקש מחיר גבוה במיוחד לדעתי עבור התיקון. כך שבסוף מלבד הבדיקה לא לקחנו את השירות ממנו.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
תגובת העסק:
צר לי לשמוע. ניסיתי להסביר מה הבעיה, ואת העלות היקרה של החלק המקולקל. במידה ולא הכל מובן, אני אשמח לבוא ולהסביר שוב.
7
כללי
גירסאות
שמעון ועקנין, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת דה דיטריש.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. היה עמוס אבל השתדל להגיע, הגיע פלוס מינוס בזמן שקבענו. עשה בדיקה אבל לא היה אפשר לתקן, הציע פתרון מסוים אבל בחרנו להחליף את המדיח בסוף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לינדה כן, ירושלים.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת בוש.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא הגיע למחרת, עשה מה שצריך ואמר שיבוא שוב אם יהיה צריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עליזה ילינק, ירושלים.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי בניטה, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי שרמר, ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
טכנאי מצויין! בעל נסיון רב, רגוע, ענייני ועמד לרשותי באופן מיידי. התקלה תוקנה באופן מלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1289 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק