מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוליה
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.83
מחיר 10.00
איכות 9.83
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רבקה ב. תל אביב.
אשרור: 11/08/2017
משוב: 23/03/2017
תיאור השירות:
שירטוט לדירה לאחר שיפוץ.
חוות דעת:
היא היתה מעולה, עמדה בזמנים והייתה נחמדה מאוד. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מישל ספיר, תל אביב.
משוב: 16/04/2017
תיאור השירות:
תכנון לפני שיפוץ לדירה בת 2.5 חדרים.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד. היא הייתה מאוד נחמדה, מאוד מקצועית ועמדה בזמנים. אני מרוצה ממנה מאוד .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל צרויה, שתולים.
משוב: 14/10/2015
תיאור השירות:
תכנון אדריכלי עבור בית בגודל 240 מ"ר כלל תכנון תשתיות עבור אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
שירות מצוין! היא הייתה נחמדה מאוד, עבדה בהתאם לזמנים שאמרה, העיכובים שהיו לא קשורים אליה. גם המחיר שלקחה היה הוגן לדעתי. אני מרוצה וממליץ עליה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רני מעודי, ינון.
משוב: 14/10/2015
תיאור השירות:
תכנון בית פרטי בגודל 230 מ"ר כלל תכנון תשתיות עבור מערכות אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
אני ממליץ עליה מאוד, השירות שלה הכי טוב שיש! היא הייתה נחמדה מאוד, עבדה בהתאם לזמנים שקבענו ואפילו הקדימה. אני מרוצה מהתוצאה הסופית. התשלום שהיא לקחה היה סביר מאוד לדעתי ותאם את השירות שקיבלתי. גם לאחר שהסתיימה העבודה היא עדיין מלווה את תהליך הבנייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל / איציק שוסף , אשדוד.
משוב: 07/04/2016
תיאור השירות:
תכנון אדריכלי לבית כנסת.
חוות דעת:
היא עשתה עבודה מצויינת :) הייתה אדיבה ומקצועית ויש לציין שהיא יותר זולה מכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/05/2017
תיאור השירות:
בדיקת חריגת בניה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/10/2015
תיאור השירות:
שירותי שרטוט עבור משרד אדריכלות.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד! התרשמתי שהיא מקצועית, עבדה בהתאם לזמנים שקבענו.
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאדריכל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות אדריכלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק