מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פנחס
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.70
מחיר 9.47
איכות 9.60
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורן פרידמן, פתח תקווה.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה של חברת MIELE.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא תיקן ואמר שלא לוקח כסף עד שנראה שזה באמת עזר. מבחינת מקצועיות הוא איתר ותיקן את הנזילה, מבחינת אמינות הוא היה אחלה! הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סופי אייזן, פתח תקווה.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שכלל החלפת גומייה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ומאוד בסדר, רק דברים טובים יש לי להגיד עליו. המכונה לא סחטה וכרגע היא עובדת כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר א. פתח תקווה.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 12/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
מאד מקצועי, התפנה ביום שישי, נסע במיוחד באותו יום להביא ממחסן שמוכר חלק משומש שהתקלקל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת אל אברהם, פתח תקווה.
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
החלפת גומיה של התוף במכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה עשר, היינו מרוצים ממנו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה קגן, פתח תקווה.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמי זעזועים במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
שירות מעולה, היה מאה אחוז. הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה. נכון לעכשיו נראה שהוא תיקן את מה שצריך. אני ממש מרוצה מאוד :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תיקי שבתאי, פתח תקווה.
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תוף מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא תיקן את הבעיה בביקור הראשון והתרשמתי שהכל היה בסדר, עד שהפעלתי את המכונה ושמעתי רעש. כשפתחתי את המכונה ראיתי חתיכת פלסטיק שיצאה ככל הנראה מאיזור התוף. הוא הגיע שוב ולטענתו לא היה קשר בין התיקון שעשה לבעיה שנוצרה. כמו כן, הייתי פחות מרוצה לגבי ההתנהלות בענייני התשלום. לא אהבתי שהוא אמר שהבעיה לא קשורה לתיקון הראשוני שעשה ודרש תשלום נוסף. חוץ מזה, הכל היה ממש טוב והוא תיקן את הבעיה בסוף. אלמלא הבעיה הזו, הייתי מדרגת עשר בהכל.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טל שיפר, פתח תקווה.
משוב: 05/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל היה מעולה איתו. הוא עשה עבודה טובה, טיפל בבעיה והגיע בזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
פבל גבריאלוב, פתח תקווה.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 05/09/2017
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה מחברת דייהו.
חוות דעת:
המחיר שלו היה טוב, הוא מיד איתר את התקלה והלך להביא את החלק שצריך, עשה את העבודה מהר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ק. פתח תקווה.
אשרור: 17/10/2017
משוב: 15/08/2017
תיאור השירות:
תיקון ידית במכונת כביסה של חברת לנקו.
חוות דעת:
הוא בא ובדק את המכונה, ראה שיש צורך להחליף חלק בידית, הוא הלך וחזר למחרת עם החלק ותיקן. התרשמתי ממנו שהוא מקצועי. היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן וקניס, פתח תקווה.
משוב: 11/07/2017
תיאור השירות:
עזרה טלפונית לתיקון נזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ומקצועי! עזר לי דרך הטלפון לפתור את הבעיה. היתה לנו נזילה במכונת כביסה, הוא תשאל אותי וחקר מה קרה בדיוק ואז הוא אמר לי לשים פחות נוזל כביסה, הייתי ממש מופתעת כי זה באמת עזר ופתר את הבעיה .
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 327 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק