היה בסדר גמור, הגיע בזמן והיה אמין, הוריד קצת במחיר אחרי שראה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל ע. רחובות.
אשרור: 23/11/2021
משוב: 07/02/2021
תיאור השירות:
החלפת רצועה במכונת כביסה אלקטרה פתח קדמי והחזרה למקום תוף שנפל.
חוות דעת:
שינה פוזיציה של גומי איטום קדמי כדי שלא אצטרך להחליף. זיהה כל התקלות בדקות. החליף בזריזות. לא ניסה להעמיס עלויות. היה נחמד ואמין. הטכנאי הכי טוב שפגשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל זז, ראשון לציון.
משוב: 23/03/2021
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז במכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נשמע אמין, היה אדיב, הגיע בזמן כשקבענו ועשה את העבודה. למרות זאת אחרי שהחליף את הצינור התחילו רעשים. הוא הסכים להגיע פעם נוספת ולבדוק את הבעיה אבל הגיע בלי ארגז כלים ולא פתח את המכונה להסתכל. הוא אמר שהרעש נובע מהמיסבים במכונה. אני לא יודעת אם בזמן שהוא החליף משהו בצינור משהו בו זז, ולכן אני אמביוולנטית. מצד אחד משהו תוקן אבל עדיין משהו אחר לא תקין, ולא ברור לי אם זה בעקבות התיקון או לא.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
5
כללי
הדס יאלר, ראשון לציון.
משוב: 10/01/2021
תיאור השירות:
הרכבת ציר לדלת מייבש כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הגיע באותו יום, היה חסר חלק הלך וחזר, תיקן כמו שצריך, המחיר הוגן לדעתי ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי בן עטיה, ראשון לציון.
משוב: 03/12/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
המכונה לא סחטה. הוא אחלה בחור, נתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי לוי, באר יעקב.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הגיע בדיוק בזמן, בעל מקצוע איכותי ושירותי. הוא אבחן את התקלה שהייתה מאוד מורכבת ולקח מחיר הוגן. חבל על הזמן אני ממש התלהבתי ממנו שמרתי את המספר שלו הוא היה על הכיפאק! לפני שדיברתי איתו דיברתי עם החברה שתמחרה את התיקון במחיר גבוהה משמעותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בלה גלר, בית דגן.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים והסביר לי דרך הטלפון איך לאפס את המכונה. הוא חסך לי הרבה זמן והיה מאוד שירותי וסבלני.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רותם גנות, נס ציונה.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה נחמד ומקסים, הגיע לפני הזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
תומר סעד, רחובות.
משוב: 14/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אמנון איש ישר, בעל מקצוע מאד טוב ואמין. במקום להחליף חלקים מצא אלטרנטיבת תיקון זולה יותר. הוא איש טוב והיתה לי חוייה טובה איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1914 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.