הוא היה בסדר גמור, הגיע לכמה דקות והבין שהמנוע הלך, החלטנו שלא שווה לתקן אותה, הוא היה מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
שגיא אשכנזי, רחובות.
משוב: 03/10/2017
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי מכונת כביסה של חברת לנקו.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, אבחן את העבודה מהר וגבה סכום סמלי על הביקור שהיה אפילו פחות ממה שסיכמנו. הוא אבחן שלא ניתן לתקן את מכונת הכביסה כלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרי ב. רחובות.
משוב: 09/10/2009
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה לנקו.
חוות דעת:
היינו מרוצים מאוד. הוא עשה בדיקה, היה ישר ואמר לנו שלא שווה לתקן את המכונה, כי הרכיב שאנחנו צריכים עולה כמו חצי מכונה חדשה. בנוסף לזה, הוא הגיע בזמן ואפילו לא לקח תשלום על הביקור...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1914 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
שאלות ותשובות עם אמנון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.