הוא מאוד מקצועי. שירות מצוין. רואים שהוא יודע בדיוק מה לעשות, התיקון היה יחסית מהיר וגם המחיר היה מאוד סביר. הוא בן אדם מאוד נחמד. עמד בזמנים, התקשרנו בערב והגיע למחרת בבוקר בדיוק כפי שקבענו. היה ממש בסדר, כל הכבוד לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוז שנידר, רחובות.
אשרור: 10/12/2021
משוב: 10/09/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה במייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצוין! הגיע יום לפני כדי לעשות בדיקה ולא חייב אותי עליה. יום למחרת הזמנתי אותו והוא עשה עבודה מצוינת וגבה תשלום סמלי לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה פוליאק, יבנה.
משוב: 26/10/2021
תיאור השירות:
החלפת כפתור במייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
קיבלנו ממנו שירות והיה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי ס. ראשון לציון.
משוב: 16/08/2021
תיאור השירות:
החלפת רצועה למייבש כביסה חברת ווירפול.
חוות דעת:
הכל היה עשר, הוא היה מצוין. איתר את התקלה, נתן שירות מהיר ומקצועי. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל קורן, ראשון לציון.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מדיח כלים מחברת ווירפול.
חוות דעת:
יצא תותח! הנורה במדיח הבהב ולא ידעתי למה, התקשרתי לאמנון והוא אמר לי להשכיב אותו על הצד כי היה לי הצפה בבית, עשיתי את זה ועכשיו זה עובד מצוין.
יחס
10
10
כללי
משה ש. רחובות.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון רצועה של מייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה, אני מאוד מרוצה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוריאל נתן, רחובות.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת ווירפול שכלל החלפת רצועה וגוף חימום.
חוות דעת:
שירות בסדר. עמד בזמנים, הצליח בסוף לפתור את הבעיה למרות שהבעיה חזרה חזר לתקן שוב ולא לקח תשלום נוסף. אני לא חושבת שאזמין אותו שוב כי אמר שהתקלה באשמתנו, הוא שקט ולא הכי תקשורתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
אתי עמרם, ראשון לציון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס חכם במכונת כביסה דגם ווירפול.
חוות דעת:
עובד ממש מצוין. הגיע פעמיים - כשהתברר שצריך להחליף כרטיס חכם הגיע כבר למחרת בבוקר בשעה שקבענו עם הכרטיס, החליף את החלק ומאז הכל תקין. עבד מהר, עמד בזמנים וגבה מחיר הוגן. הוא מאוד נחמד ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור זלוטין, ראשון לציון.
משוב: 30/11/2017
תיאור השירות:
החלפת גומיה במייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! ממליץ לכולם! עשר מתוך עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית קריאף, ראשון לציון.
משוב: 18/10/2017
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה ווירפול.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1914 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
שאלות ותשובות עם אמנון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.