אנחנו מאוד מרוצים! הוא הגיע לפני הזמן, בדק את כל החלקים, ראה שהכל נקי ושאין ברירה אלא להחליף את המשאבת מים. אני מאוד ממליצה, הוא בן אדם נעים, אדיב, מנומס וממש תענוג. חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן שפרבר, ראשון לציון.
משוב: 08/04/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה מחברת בלומברג.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, אמנון בא וראה את המייבש, ראה שהפילטר סתום הסביר לנו על הבעיה וניקה את הפילטר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
הדר שיפוני, ראשון לציון.
משוב: 25/11/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
בא בזמן, היה פייר, על הכיפאק. דייקן, זמין ואדיב. היה הגון ואמר לנו שלא שווה לתקן ועדיף לקנות חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת ויינגרט, רמת גן.
אשרור: 16/09/2020
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת Blomberg.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! הבעיה הייתה שלא נכנסו מספיק מים והתוף לא הסתובב. קודם כל מרוצה מהזמינות, הוא הגיע מאוד מהר ובכלל מהאדיבות הוא היה מסודר נקי והמחיר היה הוגן לדעתי. אני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיטל סולומון, אשדוד.
משוב: 03/09/2020
תיאור השירות:
התקנת מכונת כביסה חדשה חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה מקצועי, זריז, הגיע בזמן והסביר בסבלנות על אופן ההפעלה של המכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאון ב. נס ציונה.
אשרור: 02/05/2017
משוב: 01/03/2017
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה אחלה.הגיע בזמן, היה מאוד מקצועי והגון.טיפל בתקלה במחיר נמוך ונתן אחראיות לחודש במידה והתקלה תחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ש. חולון.
משוב: 16/04/2017
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בלומברג שכלל החלפת קפיצים בדלת.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו. הוא הגיע בזמן, הציע פתרון שחסך קצת כסף והמחיר שגבה היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל קוז'וקרו, באר יעקב.
אשרור: 08/11/2016
משוב: 09/09/2016
תיאור השירות:
החלפת פחמים במנוע במכונת כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1914 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.