מרוצה מאוד! המכונת כביסה לא נדלקה והוא נתן הסבר בטלפון קצר ולעניין ללא שום עלות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ציפי חימוביץ, רחובות.
אשרור: 13/05/2021
משוב: 21/12/2020
תיאור השירות:
ביקור על נזילה במכונת כביסה של חברת מילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא פירק את המכונה, השקיע ובדק ובסוף לא ראה שיש תקלה, הוא אמר שאני אפעיל את המכונה ואבדוק לאורך שלבי הכביסה מתי ואם ישנה נזילה. אם אראה שוב תקלה/נזילה הוא יחזור לתקן בלי תשלום עבור ההגעה/הביקור וזה תקף לחודש. הוא לקח לי תשלום רק על ביקור והיה נחמד מאוד! אדם אדיב ובעל מקצוע מצוין! רציני, אמין והוגן. אני בהחלט ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב שמש, ראשון לציון.
משוב: 21/02/2021
תיאור השירות:
תיקון אטם של מכונת כביסה חברת מילה.
חוות דעת:
מדהים, פעם שנייה כבר שאני פונה אליו ומעכשיו הוא האיש שלי למכונת כביסה. אדם אמין, נותן מחיר סביר ביותר בעיניי, הכול טוב איתו והוא לגמרי מצדיק את הציון שלו. זיהה שהבעיה הייתה בטיפול שעשה בעל המקצוע שהיה פה לפניו, סידר את זה בזריזות, לקח רק דמי ביקור ואמר שנפנה אליו אם יהיו עוד בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי חאינה, רחובות.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
החלפת בולמים במכונת כביסה של חברת מילה.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי. היה מעולה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישי רבינוביץ, נס ציונה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה עבור מכונת כביסה של חברת מילה.
חוות דעת:
אמנון היה מדהים. הגיע כבר בבוקר יום למחרת, הוא אדם שירותי ונחמד, הוא נתן הנחיות להפעלה והסביר כל דבר. המחיר היה הוגן והייתי מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי לביא, רחובות.
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת Miele על ידי תיקון צינור כניסת מים אחורי.
חוות דעת:
היה מעולה. פנטסטי, הוא ממש טכנאי מעולה. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס ב. ראשון לציון.
משוב: 09/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה מחברת מילה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר. הוא היה מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר בהר, רחובות.
אשרור: 28/06/2016
משוב: 20/07/2015
תיאור השירות:
שחרור סתימה במשאבת ניקוז של מכונת כביסה של מילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, בהתראה יחסית קצרה. הוא טיפל בבעיה במקצועיות, ישר ולעניין. המחיר גם היה נראה לי סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
שמואל שמעוני, ראשון לציון.
אשרור: 31/03/2015
משוב: 27/01/2015
תיאור השירות:
תיקון צינור במכונת כביסה מחברת מילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו והיה זמין. הוא בן אדם נחמד אבל המחיר שהוא לקח היה מאוד גבוה לדעתי, ממש גזלה. הוא עבד שלוש דקות וזאת לאחר שאני הסברתי לו מה מהות התקלה ועדיין הוא גבה ממני מחיר גבוה.
מחיר
2
זמנים
9
יחס
9
6
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1914 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.