עשה עבודה מצוינת! הגיע כבר באותו היום כשהתקשרתי, היה מאוד נעים, ענייני ושקט. עשה את העבודה יפה ולקח מחיר הוגן בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוז דרור, באר יעקב.
משוב: 19/09/2021
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה בקו.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! המכונה לא עבדה אחרי שסוגרים את הדלת, בסוף הסתבר שהנגר שבנה את הארון סגר את הברז ולא ידענו. היה נחמד, ולקח רק על ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סלומון סמאי, נס ציונה.
אשרור: 28/03/2021
משוב: 24/01/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר במכונת כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגיע בזמן, המחיר סביר והכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן לנציאנו, ראשון לציון.
משוב: 05/11/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש של חברת בקו עם בגד שנתקע ולא איפשר למייבש לפעול כמו שצריך.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי מודל, יבנה.
אשרור: 02/11/2020
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של בקו.
חוות דעת:
הוא אמין ולקח מחיר טוב. בא מתי שקבענו והיה מושלם! בדק את המכונת כביסה והמליץ לקנות חדשה כי התיקון יעלה יותר. מגיע לו 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמי מרציאנו, ראשון לציון.
משוב: 20/10/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת מכונת כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
אני לא הייתי שם בזמן העבודה, אך הוא התקשר להגיד לי שהוא הגיע ושהוא סיים את העבודה. אני חושבת שהוא גבה מחיר בסדר והוא עמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
הדס גרנאדה, ראשון לציון.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מסילה במדיח BEKO.
חוות דעת:
אמנון היה שירותי ואדיב. בגלל שלא ניתן היה להשיג את החלק שנשבר, הוא הסביר לי טלפונית בדיוק מה לעשות כדי לפתור את הבעיה ועשה את זה ללא תשלום. דיבר בצורה כל כך יפה והיה ממש אמין, לא ברור מאליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ויטלי ראט, יבנה.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלת ניקוז מים במדיח כלים של חברת Beko.
חוות דעת:
הכל היה טוב. הוא הגיע מאוד מהר, לקח את המחיר שאמר מלכתחילה ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברטה ראובן, ראשון לציון.
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה מחברת BEKO.
חוות דעת:
הוא היה אש ! הגיע מהר ועשה עבודה מעולה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1914 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.