ביקור לצורך תיקון נזילה במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
אמנון היה בסדר גמור, הוא היה מאוד שירותי ואדיב הוא אמנם לא מצא את התקלה אבל הוא עשה ככל יכולתו ועמד בזמנים.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גדי חודאק, ראשון לציון.
אשרור: 15/12/2020
משוב: 13/10/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס וקפיץ בדלת הסגירה במדיח כלים של חברת סימנס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא הגיע בזמן, הסביר לי טלפונית, עמד במילה שלו ועשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה פריאנטה, ראשון לציון.
אשרור: 03/12/2020
משוב: 01/10/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה סימנס הכולל פתיחת סתימה במשאבה.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר! בא בזמן, עשה עבודה טובה. אני מאד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו פ. רחובות.
משוב: 24/11/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הזמנתי אותו ביום שישי בבוקר והוא הגיע לפני שבת. הוא הגיע, זיהה את הבעיה, פתר אותה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה קרול, נס ציונה.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה, גבה מחיר טוב לדעתי והיה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי חיימוביץ', ראשון לציון.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
פירוק פילטר במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
אמנון היה בסדר גמור. היה הוגן, ישר, אדיב מאוד ועשה עבודה מהירה ומקצועית. זו לא פעם ראשונה שהוא היה אצלי ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פבל רוגוווי, ראשון לציון.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, נתן את כל מה שצריך ולקח מחיר סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ו. ראשון לציון.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קפיצים בדלת מדיח כלים של סימנס.
חוות דעת:
מקצועי, נעים הליכות, דייקן וזריז.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן זהבי, נס ציונה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בתוף מכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
אמנון היה מצוין, יחס אדיב, הגיע מהר, עשה מאמץ, טיפל בצורה מקצועית והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1914 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.