אנחנו מאוד מרוצים! הוא הגיע לפני הזמן, בדק את כל החלקים, ראה שהכל נקי ושאין ברירה אלא להחליף את המשאבת מים. אני מאוד ממליצה, הוא בן אדם נעים, אדיב, מנומס וממש תענוג. חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן הלל, ראשון לציון.
משוב: 25/03/2021
תיאור השירות:
החלפת גומיות במכונת כביסה של חברת AEG ובדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, בחור אמין. ממליץ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
Avishay Assayag, ראשון לציון.
אשרור: 31/01/2021
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, היה נחמד, חביב וענייני ונתן מחיר סביר. מבחינת הזמנים הקדים בכמה דקות, לי אישית זה היה טוב שהוא הקדים אבל אני לא יודע אם זה יהיה נוח לכל אחד. סך הכל מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גדי חודאק, ראשון לציון.
אשרור: 15/12/2020
משוב: 13/10/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס וקפיץ בדלת הסגירה במדיח כלים של חברת סימנס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא הגיע בזמן, הסביר לי טלפונית, עמד במילה שלו ועשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם תמיר, נס ציונה.
אשרור: 05/12/2020
משוב: 06/10/2020
תיאור השירות:
תיקון ציר בדלת מדיח.
חוות דעת:
היה מדהים! הגיע תוך שעתיים. עשה עבודה מעולה במחיר שאמר. הכי טוב שיכול להיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר ע. נס ציונה.
אשרור: 24/11/2020
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל קורן, ראשון לציון.
אשרור: 22/11/2020
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
קיבוע מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מצוין, אני הייתי איתו בקשר אבל לא פגשתי אותו, לא הייתי בבית בזמן העבודה, הוא עשה עבודה טובה ומקצועית, תקתק את העבודה, הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד ר. נס ציונה.
אשרור: 31/10/2020
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בזרימת המים למדיח הכלים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, תיקן במהירות את התקלה שהייתה למעשה בברז ולא במדיח הכלים, וגבה מחיר הוגן. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
חנה בר, נס ציונה.
משוב: 30/10/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש ותיקון מנורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי מאוד, עמד בזמנים ונתן שירות נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ר. ראשון לציון.
אשרור: 22/10/2020
משוב: 23/08/2020
תיאור השירות:
תיקון של מדיח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! היה מעולה! הגיע בזמן ותיקן מהר את התקלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1914 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
שאלות ותשובות עם אמנון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.