המכנות כביסה לא סחטה לי והוא דרך הטלפון שאל אותי שאלות והדריך אותי מה לעשות. הייתי צריכה לפתוח את הפילטר ולתת למים לצאת החוצה ואז לסגור חזרה והבעיה טופלה, זה עבד! הוא פשוט מקסים, אנושי, לא חושב ישר על הכסף,הוא היה מקצועי וזה לא מובן מאליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
עלי ס. באר יעקב.
משוב: 16/03/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה.
חוות דעת:
אמנון היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל ברקן, רחובות.
משוב: 10/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה לא מתרוקנת ממים. E20.
חוות דעת:
אמנון ממש נהדר! שמח לעזור ולשתף מידע גם מעבר לתיקון. הגיע מהר ותיקשר לגבי זמני ההגעה שלו. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן סלע, באר יעקב.
משוב: 28/02/2023
תיאור השירות:
תיקון דלת של מכונת כביסה מחברת בוש כולל החלפת חלק מכני.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! שירות מעולה, עבד מהר ולדעתי הוא מאוד זול יחסית לשאר. יצאתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון גת, מזכרת בתיה.
אשרור: 19/02/2023
משוב: 20/12/2022
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה, החלפת אטם לדלת, בוש.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני משה, רחובות.
אשרור: 23/01/2023
משוב: 24/10/2022
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה בוש.
חוות דעת:
בא מהר, ראה את הבעיה והמליץ להחליף מכונה ולא לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוש אמסלם, נס ציונה.
משוב: 25/12/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה שכלל אספקה והחלפה של צינור מים במכונת כביסה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
וואו, חבל על הזמן! אמנון אחלה בן אדם, נתן שירות טוב, הגיע בזמן כמו שקבענו ובעיניי נתן מחיר ממש טוב. הופתעתי לטובה. הוא איתר את הבעיה מהר, הסביר מה הוא עושה ולמה הצינור שהחליף לא היה תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמי סדן, רחובות.
משוב: 21/12/2022
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת פיילוט.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד ואמין מאוד. לא עשה שום עבודה שלא צריך. הוא הסביר לי מה לעשות והראה לי שהמכונה בסדר. הוא מקסים. מותק של בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פבל ליסובצב, מזכרת בתיה.
משוב: 19/12/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור טיפול בריח רע ממכונת כביסה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מאמנון! הסברתי לו את הבעיה, הוא המליץ להפעיל פעמיים את המכונה עם מלח לימון ואקונומיקה וזה באמת עבד. ההסבר שלו היה מאוד מקצועי והוא היה זמין לי. בנוסף, הוא גם נתן המלצות נוספות בנוגע לאבקות, ג'ל ושימוש במכונה. אני מרוצה מכך שהוא נתן לי את האפשרות לתקן לבד את הבעיה מבלי שהוא יגיע ויגבה תשלום, זה הראה לי שהוא בן אדם ישר. הלוואי שכולם היו כמוהו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1873 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
שאלות ותשובות עם אמנון
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.