מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמנון
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.91
מחיר 9.73
איכות 9.90
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חני א. רחובות.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית של דלת מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מקצועי, אמין, מחיר הוגן בהחלט. נתן שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל כהן, גן שורק.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת בוש
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מכך שהוא הגיע בזמן ומכך שהמחיר היה הוגן. הוא פתר את התקלה מהר והכל היה מצוין. המכונה לא סחטה והוא סידר את המערכת והכל עשר, ממש היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה ג. נס ציונה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
אמנון היה בסדר גמור. הוא הגיע במהירות, תוך חצי שעה מהרגע שדיברנו ועבד קשה עם הרבה סבלנות. הוא הצליח לתקן את התקלה, לקח מחיר מאוד סביר לדעתי ואני מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עמית טוינה, נס ציונה.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת רעש ממכונת כביסה.
חוות דעת:
היה אמין. וגם נתן מהידע המקצועי שלו. אחלה. אבחן שאין לי תקלה ולקח תשלום על ביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב נ. נס ציונה.
אשרור: 15/08/2019
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במכונת הכביסה כולל החלפת פילטר.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה! , הגיע בשעה שנקבעה, גבה מחיר הוגן, היה מקצועי מאוד , מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו ב. נס ציונה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח.
חוות דעת:
שירות מעולה! איש אמין, אדיב ומקצועי. הוא הגיע והביא חלק להחלפה ובסוף אמר שהוא יהיה כנה איתי וכדאי לי פשוט לקנות מדיח חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן קליין, רחובות.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא הסביר מה הוא עושה, אבחן עוד תקלה שלא היה שווה להשקיע בה, היה מקצועי והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל משיח, יבנה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד של מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי פליישר הררי, נס ציונה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במדיח של סימנס.
חוות דעת:
אמנון היה מקסים ממש, הגיע בפעם הראשונה ולקח את הכרטיס האלקטרוני למעבדה, יום אחרי הגיע על הבוקר ותוך חמש דקות סיים עם עם הכל. היה מקצועי מאוד, ממש חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני שמלה, רחובות.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית ניקוז במדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
אמנון היה מצוין! הוא הגיע בזמן והיה נחמד ומקצועי. הוא עשה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1266 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק