מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.68
מחיר 9.27
איכות 9.64
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לאה דרטלר, ירושלים.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה מקצועי, בא בזמן והכל היה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידן בר, ירושלים.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור לניאגרה בשירותים בעקבות נזילה.
חוות דעת:
אבי היה מצוין, הגיע אליי במוצ''ש ועשה עבודה בסדר גמור. המחיר שלו היה די גבוה לטעמי אבל מעבר לזה הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ד. ירושלים.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע מהר ובזמן ותיקן את הנזילה. היתה נזילה נוספת, אז קראתי לו חזרה. הוא בא למחרת ולא לקח תשלום, למרות שזה היה במקום אחר. הוא היה מצוין ואין לי תלונה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה כהן, ירושלים.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת כניסה ויציאה כולל מחברים בין הדוד לקולט שמש, כולל ניקוי הקולט.
חוות דעת:
בהתחלה נראה שעשה עבודה טובה מאוד, הוא הביא חומרים וחלקים ועשה הכל תוך יום אחד. אחרי כשבוע הדיירים בדירה התלוננו שהייתה דליפת מים והם קיבלו חשבון מים רציני. בנוסף טענו שאחריי מקלחת של אדם אחד המים נהיו קריםך למרות שהוא ניקה את הקולטים. נוסף הדיירים אמרו שנהייתה דליפה ואני לא יודע אם הדליפה שנגמרה הייתה באשמתו או לא. הם קיבלו חשבון מים גדול בגלל הדליפה ולכן קראנו לו שוב פעם. הוא הגיע והחזיר את כל התשלום על העבודה ולקח אחריות ועמד מאחורי הדברים שלו מה שלפי דעתי היה מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת לפידות, ירושלים.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד ופתיחת ברז עקב מחסור במים חמים.
חוות דעת:
אבי היה מקסים, הוא בדק וטיפל ביסודיות, הגיע בזמן, נתן הרגשה מאוד טובה וזה מאוד חשוב בשבילי. הוא היה גם מאוד אמיתי וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף שכטר, ירושלים.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של ברז דולף.
חוות דעת:
אבי היה מצוין אדיב, מקצועי, הגיע בזמן, ניקה אחריו והיה נשמע אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל פויירשטיין, ירושלים.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמצעות ביובית.
חוות דעת:
השירות מעולה, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, הוא אדם מאוד אדיב ואמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי מ. ירושלים.
אשרור: 10/12/2018
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון מגל, ירושלים.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בשירותים.
חוות דעת:
זאת הייתה סתימה מסובכת וסך הכל אני מרוצה מאוד מהשרות. זה היה מצב דחוף יחסית והוא הגיע למחרת על הבוקר. יאמר לזכותו שהוא עשה את העבודה מהר מאוד ואפילו הייתי צריך לרדוף אחריו קצת כדי לתת לו את הכסף. לא היה חשוב לו הכסף, כמו שהוא רצה לעשות את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יונתן מאירסון, ירושלים.
אשרור: 20/11/2018
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
איטום והלבשת אמבטיה בעקבות נזילה, קיבוע ברז בכיור בשירותים, איטום סביב כיור בחדר שירות והידוק צינור גז חיצוני.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות נהדר. מדובר בעבודה רצינית, הייתה בעיה עקבית של נזילה לדירה למטה אז הוא קודם כל איתר מאיפה הנזילה וגילה מאיפה זה באמבטיה. לאחר מכן הוא היה צריך להציע פתרון אז הוא בהתחלה אמר שצריך להחליף אמבטיה והוא הלך וחיפש וגילה שכבר לא מייצרים אמבטיות קלאסיות כאלו ויש רק סוגי אמבטיות מפלסטיק. הוא בדק מה אפשר לעשות ואמר שהוא יכול להוזיל עלויות אם יעשה הלבשה של אמבטיה אחרת וזה מה שעשה בסוף. הוא עשה איטום של האמבטיה הישנה ואז הלביש אמבטיה חדשה, מילא אותה במים חצי יום ולא נתן לזה להתנקז כדי לראות שהנזילה לא חוזרת על עצמה. תוך כדי התהליך ראיתי שהוא יכול לעשות עוד דברים אז הוא עשה עוד כמה תיקונים בדירה. המחיר לא היה זול לדעתי אבל שווה את זה. אבי אדיב ממש, מגדיל ראש ומשתף פעולה. היה סדק באמבטיה הישנה ופחדנו שמישהו יפגע מזה אז הוא הגיע באותו היום ועשה איטום זמני וטיפל בזה כדי שזה לא יהיה מסוכן. הוא איש אכפתי.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 152 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק