מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.99
מחיר 9.77
איכות 9.87
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
צח בר, תל אביב.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימת ביוב לבניין.
חוות דעת:
הכל היה מצוין, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יובל שוחט, תל אביב.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה ותיקון נזילה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! מאוד אכפתי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני קצה, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הגיע בזמן , הסביר הכל, היה מקצועי וחביב עם חיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן זילדרברג, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה. איש מקצועי, מקסים ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה אשפר, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
הכנה למד מים דירתי על פי הנדרש מחברת המים.
חוות דעת:
היה מצוין! מהרגע שפניתי אליו ועד גמר העבודה עברו חמישה ימים בלבד. הוא היה זמין, תקשורתי, אדיב, ענה בסבלנות לשאלותיי, עדכן אותי על שלבי העבודה ועל סיומה. הוא התנהל מולי ברוח טובה וענה בפירוט ובסבלנות לשאלותיי. מעבר לכך , ניכר שהוא בעל מקצוע מיומן ומאוד מאורגן בעבודתו. אמליץ עליו בכל פה בפני חברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן צח, תל אביב.
אשרור: 08/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור המטבח.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה והיה מאוד מקצועי, אני מאוד מרוצה, מעכשיו הוא האינסטלטור הקבוע!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר אשר קפלן, תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
דרור היה מעולה! עשה עובדה טובה, עבד יותר משעה כדי לראות עד כמה אפשר להוזיל את עלות העבודה. הייתי מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם דוד, תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה שכלל החלפת אטם בייגלה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב, נחמד ועשה עבודה כמו שצריך. אחלה בן אדם, עשר מעשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן גלעד, תל אביב.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות בבית ותיקון ברזים.
חוות דעת:
דרור מלך! בא מהר, היה זמין לעבודה ולקח מחיר טוב. היה נחמד מאוד ועזר לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליהיא מילגרום, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
הכנה למדיח ותיקונים קטנים במשרד.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, הוא סידר את מה שהיה צריך לסדר ובנוסף לכך עשה עבודות נוספות שראה שקיימות ולא ידענו עליהן, הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 737 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק